خبرگزاری کار ایران

رئیس کارگروه نظارت بر واگذاری سرخابی‌ها مطرح کرد؛

احراز صلاحیت، شرط اول برای خریداران استقلال و پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۲۷۱۰۰۸

رئیس کارگروه نظارت بر امر واگذاری پرسپولیس و استقلال از اعلام آمادگی صاحب‌امتیاز باشگاه استیل‌آذین و مدیرعامل سابق باشگاه‌پرسپولیس برای خرید باشگاه‌پرسپولیس و نیز یکی از شرکت‌های خودروسازی برای خرید باشگاه‌استقلال خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسن زمانی با بیان اینکه برخی افراد برای خرید سهام 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال اعلام آمادگی کرده‌اند، گفت: تاکنون حسین هدایتی، صاحب‌امتیاز باشگاه استیل‌آذین و حمیدرضا سیاسی مدیرعامل سابق باشگاه‌پرسپولیس برای خرید باشگاه‌پرسپولیس و یکی از شرکت‌های خودروسازی برای خرید باشگاه‌استقلال اقداماتی کرده‌اند.

رئیس کارگروه نظارت بر امر واگذاری پرسپولیس و استقلال ادامه داد: اگرچه این افراد در حال حاضر برای خرید استقلال و پرسپولیس اعلام آمادگی کرده‌اند ولی پس از تأیید صلاحیت از سوی هیأت‌واگذاری، اجازه خواهند یافت اقدام به ارائه پاکت‌های پیشنهادی خود در مزایده کنند و در آن صورت به عنوان مشتری  خرید تلقی خواهند شد.

وی در ادامه گفت‌وگو با خانه‌ملت با بیان اینکه طبق آخرین جلسه شورای واگذاری سرخآبی‌ها، این مزایده در نهم اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد، گفت: هیأت واگذاری تلاش داشت نسبت به تسهیل شرایط برای خریداران، اقداماتی را صورت دهد.

گفته شده درباره شرایط تسهیل‌شده برای برگزاری مزایده 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال، خریداران تنها 20 درصد از مبلغ 290 میلیارد تومان تعیین شده را به عنوان پیش‌پرداخت خواهند داد و مابقی را طی اقساط 5 ساله پرداخت می‌کنند؛ ضمن اینکه تعیین تکلیف درباره بدهی‌های 2 باشگاه نیز بر عهده دولت خواهد بود و تنها ساختمان و یک ورزشگاه به همراه برند به خریداران تعلق خواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز