خبرگزاری کار ایران

سری A

اینتر 2 – رم یک؛ طلسم 4 ساله شکست/ ایکاردی خواب رمی‌ها را آشفته کرد

asdasd
کد خبر : ۲۷۲۹۳۷

دیدار تیم‌های فوتبال اینتر و رم با برتری 2 بر یک نراتزوری‌ها به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در ادامه هفته سی‌و‌دوم سری A ایتالیا ساعت 23:15 دیشب تیم‌های اینتر و رم در ورزشگاه جوزپه مهاتسای میلان به مصاف هم رفتند که اینتر در پایان موفق شد با نتیجه 2 بر یک حریف خود را شکست دهد و به طلسم 4 ساله شکست ناپذیری این تیم برابر نراتزوری‌ها پایان دهد.

ترکیب اینتر: هندانوویچ، دی آمبروسیو، رانوکیا، ویدیچ، ژسوس، گوارین، نوکوری، بروزوویچ، هرنانس، پالاسیو، ایکاردی

ترکیب آ اس رم: دی سانتیس، فلورنتزی، مانولاس، ماپو، هولباس، پیانیچ، ده روسی، ناینگولان، ایباربو، توتی، ژروینیو

اینتر که با وجود بازی خوب در دربی میلان، هفته پیش نتوانست میلان را شکست دهد و پایین‌تر از این تیم در جدول رده‌بندی قرار گرفت، از ابتدای بازی برابر رم دست به حمله زد. شاگردان مانچو دقیقه 15 با شوت سنگین هرنانز از پشت محوطه جریمه به گل رسیدند و نیمه نخست را برنده به رختکن رفتند.

در نیمه دوم رم بازی بهتری به نمایش گذاشت و دقیقه 63 راجا ناینگولان با دریافت پاسی زمین درون محوطه جریمه اینتر با شلیکی سنگین دروازه هندانوویچ را فروریخت تا بازی به تساوی یک بر یک برسد.

اینتر پس از دریافت این‌گل بازهم تیم برتر میدان شد اما شاگردان مانچینی نمی‌توانستند موقعیت زیادی روی دروازه حریف ایجاد کنند. به این ترتیب مانچو دست به کار شد و لوکاس پودولسکی  را به زمین فرستاد. این کار سرمربی اینتر جواب داد. دقیقه 87 پودولسکی پاسی زمینی برای ایکاردی فرستاد تا او با یک چرخش دیدنی دروازه رمی‌ها را بازکند.

پودولسکی می‌توانست در واپسین ثانیه‌ها گل سوم تیم‌اش را هم به ثمر برسناد اما تعلل او باعث یک مدافع از پشت سر توپش را بزند.

اینتر با این تساوی 3 پله صعود کرد و با 45 امتیاز در جایگاه سوم ایستاد. رم هم با تک امتیاز این دیدار با 58 امتیاز در رتبه سوم باقی ماند. در دیگر دیدار سری A دیشب میلان در زمین کیه‌وو شکست خورد تا به رتبه دهم سقوط کند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز