خبرگزاری کار ایران

این نتایج خواست خداست؛

قلعه نویی: بازی با الجزیره آخرین شانس ماست / از ۴ بازیکن لطمه خوردیم!

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۱۵۲

این نتایج خواست خداست و کاری هم نمی‌توان کرد. چطور وقتی می‌بریم می گوییم خدا را شاکریم؛ الان هم با خواست خدا نمی‌توان مقابله کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: تماشاگران بدانند بازیکنان استقلال بی‌غیرت نیستند و اتفاقا اصل غیرت هستند چون با همه وجود بازی می‌کنند.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه‌نویی پس از تمرین امروز استقلال در جمع خبرنگاران گفت: ‌ بازی با الجزیره آخرین شانس ماست هرچند که برای این دیدار اکبرپور و عمران‌زاده را هم نداریم.

وی در مورد نتایج این فصل استقلال گفت: جدایی چند بازیکن در اواسط فصل در نتایجی که رقم خورد بی‌تاثیر نبود البته ما بیشترین لطمه را از ۴ بازیکن یعنی بیک زاده، جمشیدیان، تیموریان و حیدری خوردیم که در این فصل در حد و اندازه‌های خود نبودند در غیر این صورت باز هم بهتر نتیجه می‌گرفتیم، البته بدشانس هم بودیم و اگر یک توپ روی دروازه ما می‌آمد، همان یک توپ هم گل می‌شد.

قلعه‌نویی گفت: این نتایج خواست خداست و کاری هم نمی‌توان کرد. چطور وقتی می‌بریم می گوییم خدا را شاکریم؛ الان هم با خواست خدا نمی‌توان مقابله کرد.

وی با گلایه از تماشاگران استقلال گفت: بازیکنان استقلال بی‌غیرت نیستند. آنها می جنگند، دعوا می‌کنند و سرشان را جلوی توپ می‌گذارند. اگر بازی‌ها را می‌بردیم آن وقت باغیرت می‌شدند؟

سرمربی استقلال در مورد حمایتش از تصمیم فتح الله زاده مبنی بر کسر ۲۰ درصد از قرارداد بازیکنان گفت: این تصمیم مدیریتی است و در ایتالیا هم این کار انجام شد. در هر حال بازیکن پول گرفته و این شکست‌ها به مدیرعامل هم فشار می‌‌‌آورد. شکست برای مدیرعامل و سرمربی است و برد برای بازیکنان. در هر صورت استقلال هم چند بازی است که نتیجه نگرفته و مدیرعامل هم حق دارد.

وی افزود: اتفاقا بازیکنان استقلال اصل غیرت هستند و اگر هم ایرادی باشد خودم به آنها در رختکن می‌گویم. حنیف و صادقی در بازی برابر ملوان مشکل داشتند و با این حال برای بازی اعلام آمادگی کردند در حالی که شاید عضله پشت پای صادقی پاره می‌شد و این جوان حتی جام جهانی را هم از دست می‌داد. پس تماشاگران بدانند اینها بی غیرت نیستند و اتفاقا اصل غیرت هستند چون با همه وجود بازی می‌کنند. چطور آن زمان که در صدر جدول بودیم با غیرت بودیم؟

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز