خبرگزاری کار ایران

با حضور در تمرین تیم ملی

توصیه‌های کواچ به بانوان ملی‌پوش والیبال

asdasd
کد خبر : ۲۷۲۷۷۴

تمرین تیم ملی بزرگسالان و زیر 23 سال بانوان روز گذشه مهمان ویژه ای داشت.

به گزارش ایلنا، سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان روز گذشته که در روز استراحت تمرینات تیم بود برای تماشای تمرینات تیم‌های ملی بزرگسالان و زیر 23 سال کشورمان به همراه محمود افشاردوست و زهره میرسپاسی دبیرکل و نایب‌رئیس بانوان فدراسیون والیبال به آکادمی ملی المپیک محل تمرینات این دو تیم رفت و از نزدیک نظاره گر تلاش بازیکنان و کادر فنی دو تیم را برای حضوری شایسته در مسابقات آسیایی بود.

اسلوبودان کواچ در پایان تمرین خطاب به ملی پوشان بانوی کشورمان گفت: خوشحالم در جمع شما هستم. شما بازی‌های مهمی را در رده زیر ٢٣ سال و بزرگسالان در قهرمانی آسیا دارید. تفاوت و نگاهی که بین شما و مردان است ممکن است شما را دلگیر کند، اما باید تلاش کنید اتفاقات خوب بیفتد. همه آدم‌های برنده را دوست دارند. این راهی که می‌روید سخت است و با مسابقات مردان آسیا تفاوت دارد.

سرمربی تیم ملی ایران با اشاره به اینکه تیم های آسیایی در بخش بانوان در جهان هم مطرح شده هستند، عنوان کرد: راه برای بانوان سخت‌تر است؛ تیم‌هایی مانند چین، کره و ژاپن در بخش مردان اگر در آسیا مطرح هستند در جهان شرایط متفاوتی دارند در حالیکه در بخش بانوان این‌طور نیست و جز برترین تیم‌های زنان جهان هستند.

کواچ به بانوان ایران گفت: کیفیت تمرینات شما خوب است، باید خودتان را باور کنید. به بازیکنان خودم هم این مطلب را می‌گویم اگر 7 بازیکنی که در زمین هستند برای یک توپ با 7 ایده مختلف بایستند مشکل ایجاد می‌شود.اگر شما هم به این صورت فکر کنید نتیجه‌ای در بر نخواهد داشت. به مربیان‌تان افتخار کنید و باهم برای یک هدف بجنگید تا پیروز شوید. بدون‌شک در مسابقاتی که پیش رو دارید من طرفدار شما هستم.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز