خبرگزاری کار ایران

شجاعی: بازیکنان ما بی‌انگیزه نیستند/ با شرافت بازی می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۶۶۴۹

مربی هوادار می‌گوید ما به قولمان برای نگه داشتن هوادار در لیگ برتر عمل کردیم.

به گزارش ایلنا، هوادار در هفته بیست و نهم لیگ برتر، فردا (سه‌شنبه) به مصاف نساجی می‌رود. محمود شجاعی مربی تیم هوادار در نشست خبری پیش از این بازی گفت:  فردا یک بازی مقابل تیم خوب و قابل احترام نساجی، با تماشاچیان پرشور داریم. فکر می‌کنم فرقی که با سایر بازی‌ها دارد، رقابت دو باشگاه کاملا خصوصی است که بدون هیچ هزینه دولتی اداره می‌شود. امیدوارم کمک کنند که بخش خصوصی بیشتر برای آمدن به فوتبال ترغیب شود.

وی افزود: از وقتی آقای الهامی تشریف آوردند همه مخاطبین تغییرات را در نساجی دیده‌اند و نشان می‌دهد ایشان کارش را بلد است. ایشان ۳ فصل پیش هم توانست نساجی را در لیگ حفظ کند و الان هم این اتفاق افتاده و نشان می‌دهد آقای الهامی سرمربی کار بلدی هستند.

او در ادامه بیان کرد: فردا و بازی هفته آخر بچه‌های ما با تمام شرافت‌شان بازی خواهند کرد. این دو بازی تاثیری در جایگاه ما نخواهد داشت و من شنیدم برخی در محافل فوتبالی گفتند بچه‌های ما بی انگیزه هستند، خیر اینطور نیست. بچه‌های ما با تمام وجود و شرافت‌شان برای اعتبار فوتبال خواهند جنگید تا حقی از کسی ضایع نشود. من خوشحالم که کادرفنی ما از وقتی آمده توانسته تغییری هرچند کوچک در روند فوتبالی و نتایج هوادار ایجاد کند.

شجاعی در مورد شکست پرگل این تیم مقابل گل گهر گفت: روزی که ما آمدیم قول دادیم تیم را در لیگ حفظ کنیم و به آن عمل کردیم ولی فکر می‌کنم بچه‌ها خودباوری لازم را نداشتند. ما فکر می‌کردیم تا فینال جام حذفی می‌رویم و در بازی گل گهر تا دقیقه ۷۰ سوار بازی بودیم ولی ورق برگشت و شکست خوردیم. برزیل هم در کشورش با هفت گل به آلمان باخت و این اتفاقات در فوتبال می‌افتد. باید تلاش کنیم همراه با بازی با کیفیت نتایج خوبی هم بگیریم‌.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز