خبرگزاری کار ایران

مربی نساجی: مسعود شجاعی از سرمایه‌های مربی‌گری فوتبال ماست/ برای بازی با هوادار آماده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۶۵۹۵

مصطفی صداقت مربی نساجی گفت: در بحث ریکاوری و آنالیز ویدئویی و ذهنی و روانی کار کردیم و برای بازی با هوادار آماده هستیم.

به گزارش ایلنا، نساجی در  دیداری حساس از هفته بیست و نهم لیگ برتر فردا ( سه‌شنبه) به مصاف هوادار می‌رود. در ادامه غیبت‌های متوالی ساکت الهامی در کنفرانس‌های مطبوعاتی قبل و بعد از بازی‌ها، مصطفی صداقت مربی نساجی در نشست خبری پیش از بازی با هوادار شرکت کرد.

او در ابتدا گفت: در فاصله یک هفته مانده به پایان لیگ با تیم هوادار بازی داریم. وقتی نمودار هوادار را بررسی کنید، می‌بینید که با یک تلفیق هوشمندانه و برنامه محور و وجود بازیکنان جوان و باتجربه در پی یک بازی زیبا و چشم نواز هستند و کیفیت‌شان در زمین از داشته‌های‌شان بالاتر است و این به دلیل زحمات کادرفنی‌ آن‌ها و در راس‌شان آقای شجاعی است. ما با مسعودخان شجاعی خاطرات خوبی در تراکتور، نساجی و هوادار داریم.

وی در مورد مسعود شجاعی، سرمربی تیم هوادار اظهار داشت: آقا ساکت دلش می‌خواست اینجا باشد و به آقای شجاعی عزیز به خاطر شروع کارش تبریک بگوید. من به عنوان نماینده ایشان این پیام را می‌رسانم. آقای شجاعی نشان دادند با تجربیاتی که در رده‌های ملی و بین المللی داشتند می‌توانند در مربیگری موفق باشند. ایشان چندین سال زیر نظر آقای کی‌روش بازی می‌کردند و این سرمربی به نظم دفاعی معروف است اما مسعود شجاعی سبک خودش را که مبتنی بر فوتبال خلاق، پویا و چشم نواز است پیش می‌برد. مسعود عزیز با توجه به پرستیژ و جایگاهی که در فوتبال ملی ما دارد جزو سرمایه‌های ما در بحث مربیگری هستند.

صداقت در ادامه در مورد خداحافظی اشکان دژاگه از دنیای فوتبال بیان داشت: اشکان برای ما عزیز بود، به او خدا قوت می‌گوییم. انشاالله در ادامه راه موفق باشد. کسانی که سالیان زیاد برای بالا رفتن پرچم کشورمان تلاش می‌کنند نباید اینطوری غریبانه و بی سر و صدا از فوتبال ما خداحافظی کنند. امیدوارم در مسائل فرهنگی و اجتماعی و سپاس از کسانی که زحمت می‌کشند پیشرفت کنیم.

مربی نساجی در مورد داوری بازی نساجی برابر استقلال گفت: هفته گذشته به نظرم در حق بیژن حیدری، داور بازی ما با استقلال اجحاف شد. او داوری خوبی داشت. تیم‌های بزرگ رسانه بیشتری دارند و صدای ما نرسید و امروز از ایشان تشکر می‌کنیم. امیدوارم در ادامه راه موفق باشند.

صداقت در پایان گفت: بعد از بازی هفته گذشته باتوجه به فاصله بازی‌ها بیشتر در بحث ریکاوری و آنالیز ویدئویی و ذهنی و روانی کار کردیم. امیدوارم فردا برنامه‌های‌مان را پیاده کنیم تا هواداران‌مان خوشحال باشند‌

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز