خبرگزاری کار ایران

صداقت: دروازه بان ملوان، بهترین بازیکن زمین بود/ یک طرفه ترین بازی ملوان در این فصل بود

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۰۶۱

مصطفی صداقت در نشست خبری بعد از بازی با ملوان حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش ایلنا، نساجی در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر در حالی که برای فرار از سقوط، به سه امتیاز بازی خانگی خود نیاز داشت، با یک گل از ملوان شکست خورد.

مربی نساجی در ابتدای نشست خبری گفت: در ابتدا از هواداران‌ نساجی عذرخواهی می‌کنم و بابت حضورشان قدردانیم. امروز با حمایت‌شان به ما انرژی مضاعفی دادند و خودشان هم نتیجه این همراهی را دیدند. ما مسابقه‌ای را باختیم که در آن مستحق شکست نبودیم. به ملوان بابت این برد تبریک می‌گویم. اما پیش از این‌که ملوان گل بزند ما چهار یا پنج موقعیت صد در صد گل داشتیم که به نتیجه نرسید. به نظرم بهترین بازیکن زمین دروازه‌بان ملوان بود که مقابل حمله‌های ما ایستاد و اجازه باز شدن دروازه این تیم را نداد.

صداقت در ادامه گفت: فشار روانی همچنان تیم ما را اذیت می‌کند. اما می‌بینید که روند کیفی تیم هفته به هفته بهتر می‌شود. موقعیت‌های زیادی در این مسابقه ساختیم و نیمه دوم بازی کاملا یک طرفه به سود ما بود. نیمه نخست هم یک گل زدیم که آفساید اعلام شد. ضمن احترام به تیم ملوان و هواداران این تیم، به نظرم این یک طرفه‌ترین بازی ملوان در این فصل بود. امیدواریم که در هفته‌های بعد این نتیجه را جبران کنیم.

او درباره ساختار دفاعی نساجی بیان داشت: ما یک موقعیت به حریف دادیم پس ساختار دفاعی ما خوب است. هنگام حمله هم با تعداد نفرات بالا در محوطه حریف بودیم. تعداد ضربات به چارچوب ما نشان دهنده این نکته است. حتی در ۳ بازی قبلی هم موقعیت چندانی به حریف ندادیم.

صداقت در پاسخ به سوالی مبنی بر میزان امیدواری آن‌ها به بقا در لیگ گفت: ما همچنان امیدواریم و فکر نمی‌کنم شرایط نا امیدانه‌ای داشته باشیم. این لیگ تا هفته آخر برای ما ادامه دارد. ما موقعیت های زیادی ساختیم و این یعنی می‌توانیم موقعیت‌سازی کنیم. روند رو به بهبود و پیشرفت خوبی داریم و نگران نیستیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز