خبرگزاری کار ایران

روشن: خطیر آدم خوبی بود ولی مدیر خوبی نبود/ دنبال تغییر نام استقلال نباشید

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۶۰۵۷

پیشکسوت استقلال نسبت به تغییرات این باشگاه و برکناری علی خطیر واکنش نشان داد.

حسن روشن در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی ایلنا در خصوص برکناری علی خطیر از مدیریت باشگاه استقلال اظهار داشت: نمی‌دانم این تصمیم مالکان جدید بود یا تصمیم هیات مدیره ولی به هر حال هر آمدنی یک رفتنی دارد و حالا باید بیایند و صحبت کنند و دلیل برکناری خطیر را بگویند و عملکردش را برای مردم توضیح دهند که کار خوبش چه بوده و کار بدش چه بوده. حالا امیدوارم نفر جدید که می‌آید به خوبی عمل کند و از افراد خوبی هم کنار خودش استفاده کند. 

وی افزود: خطیر انسان خوبی بود ولی مدیر خوبی نبود و از اطرافیان خودش ضربه خورد. یک مدیر خوب مدیری است که افراد خوب و کارآمد کنار خودش داشته باشد، نه کسانی که تملق او را می‌گویند. خطیر از اطرافیانی که کنار خودش جمع کرده بود ضربه خورد. حتی به من هم پیشنهاد همکاری داد ولی حس کردم این پیشنهاد برای کمک به استقلال نیست و بیشتر برای ساکت کردن مردم است. 

پیشکسوت استقلال در مورد واکنش جواد نکونام به برکناری خطیر هم توضیح داد: این واکنش هم درست نیست. جواد پسر خوبی است و او را دوست دارم ولی مسأله او با خطیر از یک جاهایی شخصی شده بود و از او می‌خواهم از اینجا به بعد به فکر آرامش استقلال باشد و به این مسایل دامن نزند. 

روشن در پایان با اشاره به تغییر نام استقلال هم توضیح داد: امیدوارم مالک جدید یک هیات مدیره کارآمد و استقلالی روی کار بیاورد و یک مدیر خوب به تیم اضافه کنند و بیخیال تغییر نام شوند. استقلال سر جای خودش است و خلیج فارس هم سر جای خودش است و ارتباطی به هم ندارند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز