خبرگزاری کار ایران

پایان مالکیت دولتی برای سرخابی‌های پایتخت؛

لحظه تاریخی: استقلال و پرسپولیس رسماً واگذار شدند + فیلم

لحظه تاریخی: استقلال و پرسپولیس رسماً واگذار شدند + فیلم

باشگاه استقلال رسماً به کنسرسیوم نفتی خلیج فارس واگذار شد و پرسپولیس هم به کنسرسیوم بانکی رسید.

به گزارش گروه ورزشی ایلنا، در مراسیم آئین واگذاری سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، این دو باشگاه با امضای اعضا و نمایندگان کنسرسیوم مربوطه واگذار شدند.

با امضای اعضا و نمایندگان کنسرسیوم نفتی خلیج فارس (شامل شرکت پتروشیمی پارس، شرکت پتروشیمی بوعلی‌سینا، شرکت، پتروشیمی بندر امام خمینی (ره)، شرکت پتروشیمی شهید تندگویان و شرکت پتروشیمی خلیج فارس) مالکیت باشگاه استقلال در اختیار این کنسرسیوم قرار گرفت.

همچنین مراسم امضای قرارداد و واگذاری ۸۵ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی با حضور وزیر ورزش، وزیر اقتصاد و دارایی و رییس سازمان خصوصی‌سازی هم انجام شد.

حجم ویدیو: 49.41M | مدت زمان ویدیو: 00:06:48 دانلود ویدیو

tavoos_init_player( 'tavoos-vplyr-twigxlUtA0LtkcET', 'https://cdn.ilna.ir/thumbnail/xlUtA0LtkcET/-gv9vIN3273-GqHofH_oxdSRV1NIfibp_KJFy8kKTtGdzbKfkMmd_65Vc70JlRaPInkbwRNNBYbSpDXtPsNSLA,,/video_2024-04-24_12-30-37.jpg', [{ "file": "https://cdn.ilna.ir/servev2/xlUtA0LtkcET/RL54z_netUE,/video_2024-04-24_12-30-37.mp4", "type": "mp4", "label": "720p" }, ], 'https://video.tavoos.net/services/vast/mYreFyzU-OFDE-adi4-XiRJ-c4yVXSuehsge/2714' );

حجم ویدیو: ۴۹.۴۱M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۶:۴۸ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز