خبرگزاری کار ایران

کی‌شمس: صنعت نفت با حضور آقای کمالوند حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۹۴۰

یوسف کی‌شمس زننده گل دوم نفت به سپاهان، معتقد است قبل از به ثمر رسیدن گل او، خطایی رخ نداده است.

به گزارش ایلنا، یوسف کی‌شمس بازیکن صنعت نفت که موفق شد گل دوم تیمش را در برابر سپاهان به ثمر برساند تا هفتمین باخت فصل سپاهان در ورزشگاه تختی رقم بخورد درباره صحنه جنجالی پیش از گلش، گفت: به هیچ عنوان خطا نبود و یک صحنه معمولی بود که در فوتبال همیشه اتفاق می‌افتد. گل من صحیح بود و خدا را شکر توانستیم بازی را ببریم. این برد را به هواداران تقدیم می‌کنیم که سنگ تمام گذاشتند و ماهم توانستیم آنها را خوشحال کنیم.

او ادامه داد: مطمئن باشید صنعت نفت با حضور آقای کمالوند حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بتوانیم در انتهای فصل جایگاه بهتری کسب کنیم. اگر چه کار سختی است اما همه هم‌قسم شدیم تا  بتوانیم این مسئله را عملی کنیم.

او درباره گلش همچنین گفت: این گل را به تمام مردم آبادان که با صنعت نفت زندگی می‌کنند تقدیم می‌کنم. دوستشان دارم. به امید بردها و امتیازات بیشتر!

وی درباره گل اول صنعت نفت هم که روی دفع ناقص گلر سپاهان و ضربه مهاجم خارجی آبادانی‌ها به ثمر رسید، گفت: مهم این بود توپ در انتها وارد گل شد. خدا را شکر توانستم که برای تیمم مثمر ثمر باشم. از قبل هم گفتم همه ما خوشحال هستیم و می‌خواهیم یک اتفاق بزرگ را رقم بزنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز