خبرگزاری کار ایران

سپاهان - صنعت نفت؛ نبردی برای پس گرفتن جایگاه

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۱۶۱

دو تیم سپاهان و صنعت نفت امروز در شرایطی متفاوت از هم به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایلنا، یکی از دیدارهای مهم هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر که امروز برگزار خواهد شد، تقابل دو تیم سپاهان اصفهان و صنعت نفت آبادان است که از ساعت 19:45 امروز در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار خواهد شد.

سپاهان در شرایطی به این مسابقه گام می‌گذارد که روزهای سختی را پشت سر گذاشته و بعد از حکم جنجالی فدراسیون فوتبال مبنی بر کسر امتیاز از این تیم، لغو بازی حساس مقابل الاتحاد در لیگ قهرمانان آسیا هم مورد خاص دیگری بود که شاگردان مورایس درگیر آن بودند و حالا در شرایطی به مصاف صنعت نفت خواهند رفت که باید برای پس گرفتن جایگاه خود در بالای جدول تلاش کنند و احتیاج مبرم به سه امتیاز این بازی دارند.

 سپاهان هر 4 بازی خود در لیگ برتر با با پیروزی پشت سر گذاشته اما با حکم کمیته انضباطی 4 امتیاز از این تیم کسر شد تا با 8 امتیاز در جایگاه ششم قرار بگیرند.

نفتی‌های آبادان که خیلی شرایط خوبی در جدول ندارند باید در نقش جهان اصفهان برابر تیم پرستاره سپاهان قرار بگیرند. امتیاز گرفتن برای شاگردان عبدالله ویسی کار سختی خواهد بود چرا که مسابقه امروز جدال دارا و ندار است.

باید دید دو تیمی که در شرایط متفاوت پا به این دیدار می‌گذارند چه سرنوشتی در پایان این مسابقه خواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز