خبرگزاری کار ایران

درخشان: ترکمنستان حریف تمرینی برای ما محسوب می‌شود/ نمی‌دانم چطور به چمن مصنوعی مجوز میزبانی دادند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۸۴۰

مربی فوتبال در مورد تقابل ایران و ازبکستان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، حمید درخشان در خصوص تقابل اخیر ایران با ترکمنستان اظهار داشت: بازی سبک و راحتی برای تیم ملی بود و ملی‌پوشان توانستند یک جورهایی یک بازی تمرینی داشته باشند و به اصطلاح به این بازی‌ها می‌گویند تمرین گلزنی. یعنی شما خیالت راحت است که مقابل حریف قرار نیست دفاع کنی و با خیال راحت روش‌های گلزنی که در تمرینات روی آن کار کردید را در زمین مسابقه پیاده می‌کنید و این کمک می‌کند به اینکه هم بازیکنان به هماهنگی بالاتری دست یابند و هم متوجه شوند کدام روش‌های گلزنی با توجه به توانایی و مهارت بازیکنان مفیدتر و نتیجه‌بخش تر است. 

وی افزود: به طور کلی ترکمنستان تیمی نبود که بخواهد مارا تحت فشار قرار دهد و محک جدی برای ما محسوب شود. دیدید که در طول ۹۰ دقیقه هیچ موقعیت خطرناکی روی دروازه ما ایجاد نکردند که بخواهیم نامش را موقعیت گل بگذاریم و نهایتاً در جریان بازی ۲-۳ توپ روی دروازه ما آمد که خیلی هم خطرساز نبود. فکر می‌کنم بازی برگشت هم به همین شکل باشد و حالا شاید امتیاز میزبانی کمی شرایط را نسبت به بازی رفت تحت تاثیر قرار داده و نتوانیم با نتیجه ۵ گل بازی را ببریم ولی در هر صورت برتری ما به حریف دیکته خواهد شد. 

پیشکسوت فوتبال در مورد اینکه بازی روی چمن مصنوعی برگزار می‌شود هم توضیح داد: من تعجب می‌کنم چطور AFC و FIFA‌ زیر بار همچین موضوعی می‌روند و آن را می‌پذیرند که یک بازی رسمی مقدماتی جام جهانی در چنین شرایطی برگزار شود، در حالیکه حتی در لیگ برتر خودمان هم دیگر اجازه بازی در چمن مصنوعی داده نمی‌شود. این موضوع علاوه بر تاثیر روی شرایط بازی ممکن است باعث مصدومیت بازیکنان شود و امیدوارم بچه‌ها احتیاط کنند چرا که در چند وقت اخیر از مصدومیت‌ها ضربه سنگینی خوردیم. 

درخشان در پایان خاطرنشان کرد: سال جدید را به همه مردم تبریک و شادباش می‌گویم و امیدوارم سالی خوب برای همه در پیش باشد. از مسئولان هم خواهشمندم در سال جدید بیشتر از قبل به فکر بهبود اوضاع اقتصادی کشور و اقشار کم درآمد و آسیب‌پذیر باشند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز