خبرگزاری کار ایران

حمید درخشان: نمی‌توانیم دست و پای کی‌روش را ببندیم تا نرود

برانکو حق دارد مسلمان را نخواهد / هر بازیکنی معرفت نشان دهد و نرود در ذهن هوادار می‌ماند

asdasd
کد خبر : ۶۲۹۹۶۵

پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد مسائل پرسپولیس و تیم ملی صحبت کرد.

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص وضعیت پرسپولیس در نقل و انتقالات اظهار داشت: وضعیت واقعاً دشواری است و با وجود بسته ماندن پنجره نقل و انتقالات هر روز خبر می‌رسد که یک نفر دارد جدا می‌شود. در این شرایط با توجه به حضور پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا کار خیلی سخت خواهد شد چرا که حریفان در حال تقویت خودشان هستند ولی پرسپولیس دارد ضعیف می‌شود.

وی افزود: ای کاش بازیکنان شرایط پرسپولیس را درک می‌کردند و حداقل تا نیم فصل صبر می‌کردند تا پنجره باز شود و بعد از تیم جدا شوند. هر بازیکنی که در این شرایط پرسپولیس را درک کند و بماند از ذهن هواداران نخواهد رفت. اگر هم کسی می‌خواهد جدا شود برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.

سرمربی سابق پرسپولیس در مورد اینکه گفته می‌شود این تیم با توجه به شرایط دیگر مدعی قهرمانی نیست گفت: این حرف را قبول ندارم، پرسپولیس در شرایط سخت‌تر از این و با مهره‌های کم اسم و رسم‌تر هم در کورس قهرمانی بوده است و با خروج 2-3 بازیکن قدرتش را از دست نخواهد داد.

درخشان در مورد اینکه چرا برانکو در این شرایط و با توجه به ابراز علاقه محسن مسلمان به ماندن در پرسپولیس هنوز او را نمی‌خواهد خاطرنشان کرد: این مسائل در اختیار برانکو است و نباید دخالت کرد. او تصمیم گرفته مسلمان را نخواهد و این کاملاً حق اوست که هر بازیکنی را نخواهد و در فهرست مازادش قرار دهد.

وی در رابطه با فهرست تیم ملی و حرف و حدیث‌هایی که ایجاد شده گفت: به نظرم نفراتی که کنار گذاشته شدند می‌توانستند مفید باشند ولی به هر حال تصمیم کی‌روش است و مسئولیت فنی تیم با اوست و نباید انقدر در مورد تصمیم او صحبت کرد. این موضوع به مجلس هم رسیده است در حالیکه کار نمایندگان مجلس چیز دیگریست و بهتر است در زمینه تخصص خودشان فعالیت کنند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد اینکه کی‌روش اعلام کرده پس از جام جهانی از ایران جدا می‌شود اظهار داشت: این تصمیم خود اوست و تصمیمش محترم است. وقتی او می‌خواهد برود نمی‌توانیم دست و پایش را ببندیم و به زور نگهش داریم.

درخشان در مورد سرنوشت تیم ملی پس از کی‌روش گفت: باید ابتدا ببینیم در جام جهانی چه نتایجی گرفته می‌شود و پس از آن فکری به حال این موضوع شود. این تصمیم مسئولان فدراسیون فوتبال است و باید دید چه تدبیری برای این موضوع خواهند داشت.

وی در پایان با اشاره به وضعیت مذاکراتش با صنعت نفت خاطر نشان کرد: هنوز به نتیجه خاصی نرسیدیم. من برنامه‌هایم را به مدیریت باشگاه دادم و قرار است به من پاسخ بدهند. نفت تیمی است که پتانسیل خوبی دارد و تماشاگران خوبی هم دارد و امیدوارم چه با من چه بدون من موفق باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز