خبرگزاری کار ایران

رشیدی: خطیر و نکونام باید جوابگوی این همه هوادار باشند/ استقلال یک قایدی کم دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۷۴۹۹

پیشکسوت فوتبال در مورد برتری خفیف استقلال مقابل تیم همنام خوزستانی صحبت کمرد.

به گزارش ایلنا، منصور رشیدی پیشکسوت فوتبال ایران و باشگاه استقلال گفت: بازی دیشب دلچسبی نبود. استقلال در ابتدای لیگ فراز و نشیب داشت. در بازی با سپاهان خوب بودند، ولی دیروز در ۲۰ دقیقه آخر برابر تیم پایین جدولی نتوانستند درخشان نشان دهند در مقابل استقلال خوزستان با نفرات جدیدش عالی شده است. آقای نکونام باید دلیل این اتفاقات را بهتر بداند. شاید اختلافات آنجا تاثیر گذاشته است. استقلال چند سال است از خط دفاعی ضربه می‌خورد. در خط حمله هم مشکل دارند. بلانکو بازیکن خوبی است، ولی بازهم مهره لازم دارند. کنار او یک قایدی کم است.

وی در ادامه افزود: اختلافات خطیر و نکونام به تیم خیلی ضربه زده است. معنایی ندارد مدیرعامل و سرمربی قهر باشند. آقای علی جباری که نمی‌رود آنجا و نمی‌دانم کدام پیشکسوت می‌تواند پادرمیانی کند.

رشیدی درباره دربی پیش رو گفت: کار استقلال سخت است. البته پرسپولیس هم کار آسانی ندارد. پرسپولیس خیلی بهتر از قبل شده است، ولی متاسفانه استقلال و فراز و نشیب دارد. تیمی مثل استقلال نباید برابر تیم سیزدهم، چهاردهم جدول آنگونه تحت فشار قرار بگیرد. با این بازی دیروز که استقلال انجام داد در دربی کار برایش سخت می‌شود. به قول معروف می‌گویند بهترین دفاع حمله است. مقابل پرسپولیس نباید مثل دیروز به لاک دفاعی فرو بروند.

وی درباره اشتباهات دیروز گلر‌ها گفت: حسینی در این چند بازی برای استقلال خوب بوده و دیروز فقط یکی دو اشتباه داشت، اما گل‌هایی که دو گلر ملی پوش دیگر یعنی بیرانوند و نیازمند خوردند جای نگرانی دارد. قابل تصور نبود که گلر‌های تیم ملی آنگونه گل بخورند. مربی باید بیرانوند را دیروز تعویض می‌کرد تا خودش هم یک تکانی بخورد.

دروازه‌بان اسبق تیم ملی درباره دلیل این افت گلر‌های مطرح اظهار داشت: من خودم گلر بودم و گاهی گل بد می‌خوردم، اما نه همیشه. یک زمان‌هایی این اتفاقات برای گلر‌ها می‌افتد. دلیلش به مسایل ذهنی بر می‌گردد. بیرانوند یک شوک نیاز دارد. اینکه تعویض نمی‌شود برای آینده خودش هم خوب نیست.

رشیدی افزود: الان حسینی از همه گلر‌های ایران بهتر است. فراز و نشیب نداشته است. من با خودش هم صحبت کرده ام. این فصل که خط دفاعی استقلال افتضاح بوده حسینی در چند بازی تیم را نجات داده است. اگر او نبود الان استقلال صدر جدول نبود.

وی درباره خریدهای استقلال گفت: همه تیم‌ها تقویت شده اند غیر از استقلال. خطیر و نکونام باید جوابگوی این همه هوادار باشند. خیلی‌ها سعی کردند صلح برقرار کنند، ولی نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز