خبرگزاری کار ایران

بازگشت مطهری و نیک نفس و پایان فعالیت استقلال در پنجره زمستانی

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۸۰۳۵

باشگاه استقلال با اعلام سرمربی این تیم دیگر جابجایی در پنجره زمستانی نخواهد داشت.

به گزارش ایلنا، طبق اعلام جواد نکونام، او دیگر بازیکنی را از فهرستش خارج نکرده و بازیکن جدیدی را هم اضافه نمی‌کند و با همین نفرات به نیم فصل دوم خواهد رفت.

نکونام در این خصوص اظهار داشت: ما الآن دو بازیکنمان را از تیم کنار گذاشته‌ایم و اصلا مانده‌ایم چکار کنیم. برایاینکه لیست را خالی کنیم و بازیکن جذب کنیم، مجبور شدیم جابجایی‌ها را انجام دهیم. چون به به ما قول دادند بازیکن می گیرند و به همین دلیل این کار را کردیم. وگرنه در نیم فصل اول نیز این اتفاق افتاد، من برخی بازیکنان را آزاد کردم، دوباره همان‌ها را برگرداندم و خدا را شکر دیدید چه عملکرد درخشانی داشتند. امروز سه‌شنبه است و جمعه بازی داریم. من نمی‌توانم تمرکزم را روی جذب بازیکن بگذارم. دیگر تمام شد! من مربی هستم که وظیفه و کارم مشخص است.

بدین ترتیب طبق گفته‌های نکونام، فعالیت این تیم در پنجره زمستانی تمام شده و استقلال با سه خروجی که کوین یامگا، علیرضا رضایی و سعید مهری هستند و سه ورودی که رافائل سیلوا، جلال‌الدین مارشاریپوف و میلاد فخرالدینی باشند به فعالیتش در نقل و انتقالات نیم فصل پایان داد.

بدین‌ ترتیب زبیر نیک نفس و ارسلان مطهری که بحث خروجشان از فهرست مطرح بود به این تیم باز می‌گردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز