خبرگزاری کار ایران

ارسلان مطهری و جدایی پرسود از استقلال

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۷۶۶

جدایی ارسلان اما همان طور که پیش‌بینی می‌شد در نیم‌فصل رقم خورد و سرمربی استقلال بدون اینکه نسبت به آن اظهارات توضیحی بدهد و پیرامون چرایی آن واکنش‌ها شفاف‌سازی کند از کنار این ماجرا گذشت.

به گزارش ایلنا، از همان هفته‌ ششم که موقعیت ارسلان در استقلال سست شد، روشن بود که این بازیکن در نیم فصل از ترکیب آبی‌‌ها جدا خواهد شد و به تیم دیگری خواهد پیوست. سرمربی استقلال اما در آن ایام وقتی با خبر جدایی مطهری در رسانه‌ها مواجه شد در صدد آرام کردن فضای درونی تیم برآمد و حتی نسبت به اخبار منتشره واکنش‌های تندی نشان داد و انتشاردهندگان خبر جدایی مطهری در نیم فصل را دشمنان استقلال خطاب کرد.

جدایی ارسلان اما همان طور که پیش‌بینی می‌شد در نیم‌فصل رقم خورد و سرمربی استقلال بدون اینکه نسبت به آن اظهارات توضیحی بدهد و پیرامون چرایی آن واکنش‌ها شفاف‌سازی کند از کنار این ماجرا گذشت. رسانه‌ها نیز پیگیر این ماجرا نشدند، به این دلیل که مطهری اساساً بازیکنی نبود که بتوان از عملکردش دفاع کرد.

در واقع جدایی این بازیکن از استقلال هم با رضایت عمومی مواجه بود و هم کادرفنی استقلال و به دلیل همین اشتراک نظر ماجرای جدا شدن مطرح و اثبات خبرهایی که در میانه‌های نیم فصل اول منتشر شد، چندان پیگیری نشد تا این بازیکن از استقلال برود.

اما مطهری برای نیم‌فصل نقل و انتقالاتی برنامه داشت و ابتدا مقابل تصمیم باشگاه استقلال موضع گرفت و اعلام کرد که تا آخر فصل در این باشگاه خواهد ماند و همه پولش را هم خواهد گرفت.

مطهری حتی در تمرینات هم شرکت کرد تا به نوعی خود را مشتاق به تداوم حضور در استقلال نشان دهد اما ناگهان خبر آمد که این بازیکن به تیم تراکتور ملحق شده است.

پیش از اینکه تصویر مطهری در کنار پیراهن باشگاه تراکتور چشم‌ها را به سمت و سوی خود متوجه کند خبرهایی درباره تمایل پرسپولیس برای جذب این بازیکن منتشر شد که از همان ابتدا نیز به نظر می‌رسید چندان درست نباشد اما مطهری از این فضا نهایت بهره را برد و توانست با دستمزد قابل توجهی راهی تراکتور شود.

وقتی بحث حضور در پرسپولیس مطرح شد، او توانست دستمزد بالایی از تراکتور بگیرد. طبق خبرهایی که از قرارداد این بازیکن منتشر شده، او توانسته با قراردادی 15 میلیاردی به عضویت این باشگاه درآید؛ آن هم در شرایطی که در نیم‌فصل اول لیگ برتر فقط یک بار برای استقلال گل زد و دقایق طولانی از حضور در ترکیب استقلال محروم بود.

حال اینکه در آینده تراکتور از این انتقال سود برده باشد روشن نیست اما برای ارسلان این جدایی بسیار پرفایده بوده و او توانسته دستمزد قابل توجهی از این باشگاه بگیرد و به نوعی برنده نقل و انتقالات باشد.

در واقع این ارسلان بود که از فضای به وجود آمده نهایت بهره را برد و در سکوت کارش را پیش برد. و در حالی که به نظر می‌رسد دیگر به دوران اوج باز نمی‌گردد با دستمزد قابل توجهی به جمع تبریزی‌ها ملحق شود.

البته ارسلان در تبریز با فشار هواداری مواجه خواهد شد و اگر نتواند در گلزنی عملکرد مطلوبی از خود به جا بگذارد، ممکن است خیلی زود جایگاهش را در این باشگاه از کف بدهد و پیش از پایان قراردادش به سمت درهای خروجی سوق داده شود.

بنابراین مهاجمی که سال‌ها پیش با گلزنی در ترکیب نفت تهران توانست نامی برای خودش دست و پا کند، برای تداوم حضور در فوتبال بیش از هر زمان دیگری به لرزاندن تور دروازه رقبا نیاز دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز