خبرگزاری کار ایران

گیتاریست کنار گذاشته شد

استراتژی ضد و نقیض استقلال و نکونام نسبت به ارسلان مطهری

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۸۴۲۳

با وجود حمایت باشگاه استقلال و جواد نکونام از ارسلان مطهری در آبان ماه، این بازیکن حالا در اقدامی یک طرفه از سوی استقلال کنار گذاشته شد.

اواسط آبان‌ ماه سال‌جاری بود که موضوع احتمال جدایی ارسلان مطهری به رسانه‌ها کشید و گفته شد این بازیکن به احتمال زیاد در نیم‌فصل از استقلال جدا خواهد شد. این موضوع اما واکنش باشگاه استقلال را به دنبال داشت و از طریق رسانه رسمی خود اعلام کرد که خبر منتشر شده درست نیست. در آن ایام رسانه رسمی باشگاه استقلال با این تیتر که ارسلان مطهری در لیست مازاد نیست به خبر جدایی این بازیکن که از سوی رسانه‌ها بازتاب داده شده بود، واکنش نشان داد. در متن بیانیه کوتاه باشگاه استقلال آمده بود:

برخلاف گمانه‌زنی یکی از روزنامه‌های ورزشی مبنی بر جدایی یکی از بازیکنان استقلال در نیم‌فصل به دلیل حضور در لیست مازاد تیم، باشگاه استقلال قویاً چنین خبری را تکذیب می‌کند. از رسانه‌ها خواهشمندیم برای حفظ آرامش استقلال از گمانه‌زنی‌های نادرست و انتشار شایعات دست بردارند.

پیامد این بیانیه جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی با تراکتور تبریز نیز به دفاع از ارسلان مطهری پرداخت و این جملات را در دفاع از مهاجم تیمش به زبان آورد:

ارسلان یکی از بازیکنان با کیفیت ما است. کیفیت خودش را امسال و سال قبل هم نشان داده است. اینها شیطنت است (منظورش خبر جدایی ارسلان در نیم‌فصل است) که تیم ما را به هم بریزند. از هر حربه‌ای هم برای ضربه زدن استفاده می‌کنند اما بازیکنان و ما آنقدر تجربه داریم که گرفتار این مسائل نشویم. بازیکن شاید لحظه‌ای ناراحت شود اما می‌داند چه اتفاقی می‌افتد. امیدوارم این اتفاقات فقط از طرف دشمنان استقلال باشد.

استراتژی باشگاه استقلال و پیامد آن مصاحبه آقای سرمربی در ظاهر نشان می‌داد که همه مدافع آقای مهاجم هستند و قصد دارند او را در این تیم احیا کنند اما وضعیت امروز ارسلان مطهری دقیقاً در منافات با آن بیانیه و دفاعیه آقای سرمربی است و ارسلان مطهری در اقدامی یک سویه از طرف باشگاه استقلال کنار گذاشته شده است.

باشگاه استقلال چند روز پیش نامه‌ای به ارسلان مطهری داد با این مضمون که دیگر حق شرکت در تمرین را ندارد. این نامه به گفته یکی از مسئولان باشگاه استقلال توسط جواد نکونام به باشگاه داده شده تا از ادامه حضور مطهری در تمرینات استقلال جلوگیری شود. درواقع برخلاف آن دفاعیه‌ای که در تاریخ 18 و 19 آبان ماه منتشر شده، عمل شده که این موضوع بی‌ارتباط به وضعیت فنی ارسلان نیست و اگر نگاهی به بیلان کاری ارسلان هم داشته باشیم به این باور می‌رسیم که او نتوانسته چندان رضایت‌بخش ظاهر شود.

شاید باشگاه استقلال در آن بیانیه قصد داشت به نوعی با حمایت از ارسلان به او روحیه بدهد و حتی در تقابل با رسانه‌ها قرار بگیرد اما مطهری نتوانست از این فرصتی که برایش پدید آمد نیز بهره بگیرد و اکنون کار به نقطه‌ای رسیده که باشگاه استقلال به خواست سرمربی وارد عمل شده و به این بازیکن نامه عدم حضور در تمرینات را داده است.

به هرحال اسنادی که از آن روز در رسانه‌ها باقی مانده با استراتژی که این روزها باشگاه استقلال و شخص نکونام در مواجهه با ارسلان مطهری در پیش گرفته بیانگر آن است که از همان ایام رضایتمندی کافی از وضعیت مطهری وجود نداشته و به نوعی سعی شده اوضاع تا نیم‌فصل آرام نگه داشته شود و گرنه میان صحبت‌های نکونام درباره ارسلان در آن تاریخ با نامه اخراجی که به خواست او به دست این بازیکن داده شده، از زمین تا آسمان تفاوت رفتاری وجود دارد و بعید است دیگر ارسلان را در استقلال ببینیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز