خبرگزاری کار ایران

آنالیزور سابق پرسپولیس: تراکتور هواداران زیاد و امکانات خوبی داردم

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۶۲۷

آنالیزور جدید تراکتور می‌گوید قبل از پیشنهاد تراکتور، تصمیم گرفته بود از پرسپولیس جدا شود.

به گزارش ایلنا، محمد عسگری پس از این مسابقه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بعد از بازی پرسپولیس به من پیشنهاد همکاری شد و من هم الان در خدمت هستم.

او در واکنش به اینکه پاکو خمس با دستیاران خود کم مشورت می‌کند، گفت: نه، اینطور نیست. ایشان مربی فوق‌العاده خوبی هستند. شاید برونگرا نباشند اما اصلاً اینطور نیست.

عسگری در پاسخ به این پرسش که آیا فضای تراکتور برای قهرمانی مناسب است، گفت: صددرصد همین‌طور است. تراکتور هواداران زیاد و امکانات خوبی دارد و قطعا چنین تیم‌هایی می‌توانند مدعی قهرمانی باشند. من تازه به این تیم اضافه شدم و شاید با فضای تیم آشنا نباشم. شرایط خیلی با دوره قبلی که ما اینجا بودیم، متفاوت است؛ هم امکانات و هم اتفاقاتی که رخ داده، مثبت بوده است. ان‌شاءالله که بهترین اتفاقات رخ بدهد.

آنالیزور جدید تراکتور درباره اتفاقاتی که در دوره قبلی حضورش در این تیم رخ داده بود، بیان کرد: آن زمان مشکلاتی بود و پنجره تیم بسته بود و ما شرایط اضافه کردن بازیکن نداشتیم. بازیکن جدید هم گرفتیم اما متاسفانه جو تیم طوری نبود که فضا برای ادامه همکاری مهیا باشد. به هر حال مشکلی نبود و آن هم یک تجربه بود. خود من به این نتیجه رسیدم که اگر جایی پنجره‌اش بسته بود، بیشتر درباره رفتن به آنجا فکر کنم.

عسگری درباره استقبال هواداران تراکتور از او مطرح کرد: من چند روز است که به تیم اضافه شدم و از فضای مجازی هم کلاً دور هستم و پیگیری نمی‌کنم، اما هر چه بیرون بوده، مثبت بوده است.

او در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهاد تراکتور باعث جدایی‌اش از پرسپولیس شد؟ گفت: نه، اصلا چنین چیزی نبود. من با پرسپولیس به اردو هم رفتیم. با توجه به اینکه مربیان زیادی در تیم نبودند که کمک کنند، قبل از اردو با باشگاه صحبت کرده بودم که بعد از اردو با تیم باشم و بعد از آن جدا شوم. حتی قبل از پیشنهاد تراکتور، پیشنهادات دیگری دریافت کرده بودم اما افتخار این را دارم که الان اینجا باشم.

او درباره برد تراکتور مقابل استقلال خوزستان عنوان کرد: من چنین بازی‌هایی را سخت‌تر از بازی‌های سپاهان و پرسپولیس می‌دانم، چون تیم‌هایی که دفاع می‌کنند، کار را سخت می‌کنند. قطعا این برد خیلی برای ادامه راه به ما کمک می‌کند. ان‌شاءلله پله به پله جلو می‌رویم تا بهترین اتفاق رخ بدهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز