خبرگزاری کار ایران

ترکیب احتمالی تراکتور مقابل پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۹۳۷

فوتبال تراکتور تبریز از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه بدون تماشاگر آزادی میهمان پرسپولیس است.

 به گزارش ایلنا، دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتور تبریز از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال امروز (چهارشنبه) از ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. با حکم کمیته انضباطی و به‌ دلیل اتفاقات دربی این دیدار بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

دیدار رفت دو تیم به لطف اشتباه بزرگ حسین پورحمیدی با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید و حالا تی‌تی‌ها با انگیزه بالایی پا به این دیدار می‌گذارند. تیم فوتبال پرسپولیس پس از باخت مقابل آلومینیوم در هفته گذشته، با یک بازی بیشتر نسبت به تراکتور تنها با اختلاف ۲ امتیاز در رتبه سوم قرار دارد و تی‌تی‌ها در صورت برتری مقابل سرخ‌پوشان می‌توانند جای این تیم را بگیرند. شاگردان اوسمار در صورت از دست دادن امتیاز در این دیدار تا رتبه پنجم سقوط می‌کنند.

تراکتور تاکنون تحت هدایت پاکو خمس ۲ بار مقابل پرسپولیس قرار گرفته که هر ۲ دیدار با برتری پرسپولیس به پایان رسیده و حالا این سرمربی اسپانیایی انگیزه بالایی برای طلسم‌شکنی مقابل سرخ‌پوشان پایتخت دارد. حساسیت و جذابیت این دیدار وقتی بیشتر می‌شود که در ترکیب دو تیم ۸ بازیکن هستند که سابقه پوشیدن لباس رقیب را در کارنامه خود دارند.

در ترکیب تراکتور شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، محمد نادری، سیامک نعمتی و مهدی عبدی بازیکنانی هستند که سابقه حضور در پرسپولیس را دارند. مهدی عبدی و سیامک نعمتی در این فصل راهی تبریز شدند و حتی عبدی در دیدار رفت نیز بر روی نیمکت سرخ‌پوشان تهرانی قرار داشت. در مقابل دانیال اسماعیلی‌فر، سروش رفیعی و امید عالیشاه نیز در ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس، سابقه پوشیدن لباس تیم فوتبال تراکتور را در کارنامه خود دارند.

خمس برای آغاز نیم فصل دوم مقابل پرسپولیس همه بازیکنان خود را در اختیار دارد. به نظر می‌رسد این سرمربی اسپانیایی تراکتور را با ترکیب ۱-۳-۲-۴ روانه میدان کند. حسین پورحمیدی در چارچوب دروازه این تیم مسئولیت حفاظت از دروازه تی‌تی‌ها را بر عهده دارد و انگیزه بالایی برای جبران اشتباه بازی رفت دارد.

شجاع خلیل‌زاده در کنار عارف آقاسی زوج خط دفاعی تراکتور را در این دیدار تشکیل می‌دهند. مهدی شیری از جناح راست و محمد نادری در جناح چپ خط دفاعی سرخ‌پوشان تبریزی را تکمیل می‌کنند. صفا هادی در کنار سیدمهدی حسینی پشت سر ریکاردو آلوز، سیامک نعمتی و گوستاوو واگنین خط هافبک تراکتور را تشکیل می‌دهند و در نهایت مهدی عبدی در نوک خط حمله این تیم ۱۱ بازیکن منتخب پاکو خمس را تکمیل می‌کنند.

 

ترکیب احتمالی تراکتور:

حسین پورحمیدی، شجاع خلیلی‌زاده، عارف آقاسی، مهدی شیری، محمد نادری، صفا هادی، مهدی حسینی، ریکاردو آلوز، سیامک نعمتی، گوستاوو واگنین و مهدی عبدی.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز