خبرگزاری کار ایران

مارتینز: کارمان در لیگ تمام نشده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۲۶۷۸

لائوتارو مارتینس ابراز امیدواری کرد بتواند به درخشش در این فصل ادامه دهد و عنوان قهرمانی را با اینتر کسب کند.

به گزارش ایلنا، اینتر در ورزشگاه خانگی لچه به برد پر گل چهار بر صفر رسید. در این بازی لائوتارو مارتینس (دو بار)، داویده فراتسی و استفان دوریج برای اینتر گلزنی کردند. مارتینس در این بازی به آمار ۱۰۱ گل زده در رقابت‌های باشگاه ایتالیا با پیراهن اینتر رسید.

به این ترتیب این مهاجم سومین بازیکن خارجی تاریخ اینتر است که توانسته بیش از ۱۰۰ گل در سری آ به ثمر برساند. همچنین کاپیتان اینتر پس از گابریل باتیستوتا، هرنان کرسپو، گونسالو هیگواین، مائورو ایکاردی، آبل بالبو و پائولو دیبالا، هفتمین آرژانتینی شد که در سری آ حداقل ۱۰۰ گل به ثمر می‌رساند.

به نوشته گاتزتا دلواسپورت، لائوتارو مارتینس بعد از این دیدار و ادامه صدرنشینی در سری آ گفت: این پیروزی معنای زیادی برای ما دارد و توانستیم نشان دهیم که ثبات زیادی داریم. خیلی خوشحالم، ما کار بزرگی انجام داده‌ایم و باید همینطور ادامه دهیم چون هنوز کارمان در لیگ تمام نشده است.

او درباره رسیدن به رکورد ۱۰۱ گل زده در سری آ نیز افزود: من در ۱۵سالگی خانه را ترک کردم و به لطف خانواده‌ام توانسته‌ام به این جایگاه برسم. همه این موفقیت برای خانواده‌ام است. باید هر روز کار کنید، سعی کنید، پیشرفت کنید و رشد کنید تا به هدفی که می‌خواهید برسید. من جوان هستم و جای پیشرفت زیادی دارم. ما هنوز قهرمان نشده‌ایم و من باید راهم را ادامه دهم. همه این گل‌ها به تیم کمک می‌کند و باید به سمت قهرمانی پیش برویم. پس از فینال لیگ قهرمانان اروپا فکر می‌کنم ما خیلی پیشرفت کرده‌ایم اما نباید ثابت بمانیم، باید هر روز سطح‌مان را بالا ببریم.

۱۰ گلزن برتر اینتر در تمامی رقابت‌ها

۱. جوزپه مه‌آتزا (ایتالیا) - ۲۸۴ گل
۲. الساندرو آلتوبلی (ایتالیا) - ۲۰۹ گل
۳. روبرتو بوننسگنا (ایتالیا) - ۱۷۱ گل
۴. ساندرو مازولا (ایتالیا) - ۱۶۰ گل
۵. لوئیجی سوگنینی (ایتالیا) - ۱۵۸ گل
۶. بنیتو لورنزی (ایتالیا) - ۱۴۳ گل
۷. تسوان نیرس (مجارستان)- ۱۳۳ گل
۸. لائوتارو مارتینس (آرژانتین) - ۱۲۷ گل
۹. مائورو ایکاردی (آرژانتین) - ۱۲۴ گل
۱۰. کریستین ویری (ایتالیا) - ۱۲۳ گل

اینتر در دیدار بعدی باید در سری آ در خانه به مصاف آتالانتا برود و سپس با جنوا دیدار خواهد داشت. اینتر همچنین هفته بعد در لیگ قهرمانان به دیدار اتلتیکو خواهد رفت. اینتر در بازی رفت یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی‌اش توانست با یک گل به پیروزی دست پیدا کند تا امیدوار به صعود به دور بعد باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز