خبرگزاری کار ایران

مارتینز: پس از سال ها در جایگاهی هستیم که باید باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۰۳۷۳

لائوتارو مارتینز، مهاجم اینتر از رویارویی با میلان در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا خوشحال است.

به گزارش ایلنا، اینتر پس از پیروزی دو بر صفر در خانه بنفیکا، در سن سیرو هم به تساوی سه بر سه دست پیدا کرد تا به مسابقه نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند.

پس از پایان مسابقه، لائوتارو مارتینز به آمازون پرایم ایتالیا گفت:"بسیار خوشحال و مفتخرم که نماینده این باشگاه فوق العاده هستم. من برای خانواده‌ام خوشحالم، این نتیجه را به برادرم تقدیم می‌کنم که از ناحیه زانو مصدوم شده بود."

مارتینز در 9 بازی اخیر خود موفق به گلزنی نشده بود. او برابر بنفیکا یکی از گلزنان اینتر بود:"لحظاتی در فوتبال وجود دارد، گاهی اوقات توپ به گل تبدیل می‌شود و برخی اوقات هم نه."

این نه تنها اولین نیمه نهایی لیگ قهرمانان اینتر پس از کسب سه گانه در سال 2010 خواهد بود، بلکه یک دربی هیجان انگیز برابر میلان هم به شمار می‌رود:"این یک مسابقه بسیار خاص است. می‌دانیم بازی در دربی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان به چه معناست. با این حال، اکنون باید امتیازات از دست رفته در سری آ را جبران کنیم و سپس می توانیم به لیگ قهرمانان فکر کنیم."

عضو تیم قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ درباره احتمال به دست آوردن جام در لیگ قهرمانان اروپا گفت:"من این ورزش را انجام می‌دهم تا همه چیز را به دست بیاورم. ما در نیمه نهایی هستیم و این یکی از اهدافی است که به آن دست یافته ایم، پس از سال ها این باشگاه شایستگی این را دارد در جایی باید باشیم، حضور پیدا کنیم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز