خبرگزاری کار ایران

مورایس: الهلال بهترین ترکیب آسیا را در اختیار دارد/ سپاهان شایسته پیروزی بود

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۱۴۸۰

سرمربی سپاهان با وجود تمجید از الهلال عربستان، شاگردان خودش را شایسته برتری در دیدار پنجشنبه شب ورزشگاه کینگدام آره‌نا دانست.

به گزارش ایلنا، ژوزه مورایس در نشست خبری بعد از دیدار تیم فوتبال سپاهان ایران مقابل الهلال عربستان که با برتری 3 بر یک الهلال همراه بود، اظهار داشت: دو تیم خوب، بازی خوب و فضای خیلی خوبی را در ورزشگاه دیدیم. الهلال تیمی قدرتمند است، اما ما لیاقت برد را داشتیم. ما و تیم حریف شانس گلزنی داشتیم که از آن استفاده نکردیم. تا قبل از اخراج یزدانی، بازی توازن خوبی داشت. بازیکنان حریف هم جابه‌جایی خوبی بین خطوط داشتند.

وی در مورد اینکه بسیاری از اهالی فوتبال معتقدند الهلال در سطح فوتبال اروپا بازی می‌کند، خاطرنشان کرد: نمی‌خواهم بی‌ادب باشم و باید محترمانه جواب دهم. فکر نمی‌کنم به سطح اروپا برسند؛ بازیکنان خوبی دارند، اما باید در اروپا بازی کنند تا بدانند در اروپا چه اتفاقی می‌افتد. الهلال بهترین ترکیب عربستان و آسیا را دارد و برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم.

«دنبال این هستیم که به‌عنوان یک تیم، برنده باشیم.»، سرمربی سپاهان ضمن بیان این جمله تصریح کرد: ما به سازماندهی تیم تکیه می‌کنیم و کیفیت خودمان را داریم. زیاد به حریفان فکر نمی‌کنیم و من بیشتر به تیم خودم فکر می‌کنم. الهلال تیم خوبی دارد و بازی کردن مقابل این تیم ساده نیست، چه برسد با یک بازیکن کمتر که این اتفاق در هر دو دیدار رفت و برگشت افتاد. به بازیکنان سپاهان تبریک می‌گویم.

مورایس درباره اخراج سیاوش یزدانی گفت: داوران برای بهترین عملکرد به اینجا آمده‌اند و آرزو می‌کنم کاری را کنند که باید انجام بدهند. نمی‌توانم نظر دیگری روی اتفاقات داشته باشم. شاید به چیزی فکر کنم که به نفع خودم باشد و بعداً بفهمم اشتباه کردم. داور در هر دو بازی می‌توانست کار را با اخطار تمام کند. معمولاً تصمیم اول از همه درست‌تر است. با این حال هنگامی که صحنه را توسط کمک داور ویدیویی (VAR) بررسی می‌کنید، زمان فکر کردن به سایر موارد را هم دارید.

انتهای پیام/

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز