خبرگزاری کار ایران

مورایس: بدون هیچ فشار و استرسی آماده بازی فردا هستیم/ سعی می‌کنیم بهترین نتیجه را کسب کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۸۸۵۷

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: هیچ فشار، استرس یا انتظاری از بازی فردا نداریم و تنها یک روز برای زنده بودن و اینکه کسی هستیم که توانستیم تغییر ایجاد کنیم.

به گزارش ایلنا، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با الهلال اظهار داشت: درباره بازی فردا نه، اما راجع به بازی امروز به عنوان روز عشق باید بگویم، حس حمایت، دوستی و احترام به همه تیم‌هایی که از کشورهای دیگر می‌آیند داشته باشیم؛ احترام به همه و امیدوارم استقبال خوبی از الهلال شده باشد و آرزوی بهترین‌ها برای تیم الهلال را در یکی از بهترین کشورها با بهترین مردمان دارم.

وی افزود: فوتبال در هیچ زمانی یکسان نیست، بازیکنان بودند که با تلاششان به مرحله بعد آمدند، من بدون همکاری و کیفیت بازیکن کاری نمی‌توانم بکنم، هیچ فشار، استرس یا انتظاری از بازی فردا نداریم و تنها یک روز برای زنده بودن و اینکه کسی هستیم که توانستیم تغییر ایجاد کنیم؛ همیشه همینطور پیش رفتم و امیدوارم همیشه شادی باشد، فردا را نمی‌دانم.

مورایس تصریح کرد: من همیشه انتظار بهترین را دارم و بازیکنانم را نیز باور دارم که این کیفیت را دارند، ما هم اسامی در تیم داریم، رامین هم یکی از اسامی شاخص ما است، بهترین شرایط را برقرار می‌کنیم ولی بحث باور ها است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: من در گذشته نمی‌مانم و الان سرمربی سپاهان هستم، الان با شما هستم و عاشق این مردم هستم، بله کسانی هستند که آنجا میشناسم و دوستشان دارم، ولی لحظه من اکنون اینجاست و سعی می‌کنم بهترین نتیجه را داشته باشیم، در ایران هستیم کلا متفاوت است.

وی همچنین بیان داشت: جو نقش‌جهان فوق‌العاده است، الهلال هم ورزشگاه خوبی دارد ولی برای تیم‌های حرفه‌ای این جوها طبیعی است، فردا اولین بازی است که بانوان در ورزشگاه هستند، بانوان عضوی از زندگی ما هستند و قطعا جو قشنگی در ورزشگاه خواهیم داشت؛ تفاوت تنها تعداد هواداران است که فکر نمی‌کنم کشوری همچون عربستان این تعداد نخواهد داشت.

انتهای پیام/

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز