خبرگزاری کار ایران

حامدی فر: پول ندارم غذا بخرم!

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۲۷۹

هافبک تیم فوتبال استقلال از شرایط مالی‌اش در این تیم ابراز ناراحتی کرد و گفت پولی برای خرید غذا ندارد.

به گزارش ایلنا، امید حامدی‌فر بعد از برتری یک بر صفر استقلال برابر صنعت نفت آبادان گفت: یکسری حواشی پیش آمدم و خیلی ناراحت هستم. هوادار خیلی چیزها را نمی‌داند. باعث افتخارمان است که این پیراهن را پوشیده‌ایم، اما هر بازیکنی برای خرج و مخارجش به پول احتیاج دارد. اگر ما درست زندگی نکنیم، هوادار هم به ما ایراد می‌گیرد و این به حق است.

وی افزود: می‌خواهم بی پرده حرف بزنم، چون فشار زیادی رویم است؛ قرارداد من 8،9 میلیارد تومان بوده و به خاطر سقف بودجه به یک میلیارد رسید و اسنادش موجود است. قراردادم را به عشق استقلال پایین آوردم، 6 ماه هم خانه نداشتم، خانه یکی از دوستانم در یک اتاق بودم و وعده غذایی نداشتم که بخورم.

وی ادامه داد: تا الان مصاحبه نکرده‌ام، اما الان که روبه‌روی هواداران قرار گرفته‌ام، اذیت می‌شوم. به استقلال عشق دارم و 7،8 میلیارد از قراردادم کم کردم. کمتر کسی این کار را انجام می‌دهد. با عشق دست به این کار زدم، اما دیگر هیچ پولی در کارتم نیست. برای اینکه زندگی‌ام را بچرخانم و یک وعده غذایی داشته باشم، پول ندارم. ضمن اینکه از این یک میلیارد هم 600،700 میلیون گرفتم.

هافبک استقلال عنوان کرد: سال قبل هم پایین‌ترین دریافتی را داشتم، یعنی 42 درصد از قراردادم را گرفتم و امسال هم از قراردادم کم کردم. گفتند درست می‌کنیم، اما کسی نیست جوابگو باشد.

حامدی‌فر در پایان درباره برخورد با یامگا که باعث آسیب دیدگی شدید چشم این بازیکن فرانسوی شده، گفت: من از همه بیشتر ناراحت هستم، چه بگویم. آن اتفاق سهوی بود. یامگا از پشت آمدم و ندیدم. خانواده‌ام نیز فحش خوردند، اما چه بگویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز