خبرگزاری کار ایران

حامدی فر: در هانگژو بدشانسی آوردیم/ نکونام به من گفت برگرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۲۲۸

امید حامدی فر درخصوص حذف تیم ملی امید صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، امید حامدی فر پس از بازگشت به ایران نسبت به شرایط خود در باشگاه استقلال و علت شکست تیم ملی مقابل هنگ کنگ و شرایط تیم ملی امید به گفتگو پرداخت:

امید حامدی فر که صبح امروز به همراه تیم ملی امید به تهران بازگشته بود عنوان کرد: تیم امید پتانسیل بالایی داشت و ما به قهرمانی فکر می کردیم، متاسفانه در بازی با هنگ کنگ خیلی بدشانسی آوردیم.

هافبک جوان تیم ملی با بیان اینکه ذهن آنها در نیمه نهایی مسابقات حضور داشت ادامه داد:هنگ کنگ را دست کم نگرفته بودیم اما پیش خودمان هم صحبت می کردیم که اگر در نیمه نهایی به ژاپن میباختیم خیلی بهتر بود تا در این بازی شکست بخوریم، من یک کارت زرد داشتم و کادرفنی با من صحبت کرد که در این بازی به میدان نروم و در نیمه نهایی مقابل ژاپن حضور داشته باشم. ولی متاسفانه توپ هایمان به گل تبدیل نشد و شکست خوردیم.

حامدی فر شرایط آماده سازی تیم امید را تشریح کرد  و گفت: ما با هم تمرین نکرده بودیم و بلافاصله بعد از اتمام بازی های مقدماتی المپیک از فرودگاه بچه های تیم را دیده بودیم، کاری از دست رضا عنایتی بر نمی آمد و چون در لیگ برتر حضور داشتیم صحبت های کادرفنی را متوجه می شدیم اما تمرین با هم نکرده بودیم.

امید حامدی فر نسبت به شرایطش در باشگاه استقلال گفت: همه چیز خیلی پیچیده شد، من عاشق استقلالم و بعد از این همه مدت منتظر این تیم ماندم و با هیچ تیمی صحبت نکردم تا الان هم منتظر استقلال ماندم و عاشقانه دوست دارم که به تیم برگردم، 3.4 هفته در آنجا بودم و کارت بازی برای من صادر نشده بود، من از پارسال فقط 40% دریافتی داشته ام.

هافبک جوان استقلال شرایط بازگشت به این تیم را این چنین شرح داد: صحبت هایی با آقای نکونام داشتم و به من اعلام کردند برگرد، با کیانوش رحمتی هم صحبت کردم که در تمرینات شرکت کنم و پس از آن ببینیم شرایط به چه شکل پیش خواهد رفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز