خبرگزاری کار ایران

حامدی‌فر: برخی گفتند ساپینتو مرا نمی‌خواهد/ قراردادم با صنعت نفت آبادان 100 میلیون بود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۲۶۶

بازیکن تیم فوتبال استقلال درباره شرایطش در جمع آبی‌پوشان توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش ایلنا، امید حامدی‌فر پس از پیروزی استقلال مقابل پیکان در هفته بیستم لیگ برتر اظهار داشت: خدا را شکر امروز با آنچه خواستم رسیدم زیاد بازی نکردم اما مهم‌ترین مسئله بردن تیم است چهار بازی برده‌ایم. استقلال مجموعه‌ای است که همه تلاش می‌کنند تا هواداران خوشحال شوند امیدواریم این روند ادامه دار باشد.

وی در مورد اینکه ریباند شوت او تبدیل به گل دوم استقلال شد، گفت: نه، آرش رضاوند شوت زد و بعد از آن هم صالح حردانی توپ را به گل تبدیل کرد مهم گل زدن و بردن تیم است. 

حامدی‌فر در مورد اینکه استقلال شرایط خوبی پیدا کرده و خوب هم گل می‌زند، عنوان کرد: این در فوتبال عادی است. برخی تیم‌ها افت می‌کنند. استقلال و پرسپولیس هم تحت فشار زیاد هوادار هستند. در چهار بازی 12 گل زده‌ایم این به خاطر همدلی و اتحاد است و قاعدتاً ادامه‌دار است و تلاش می‌کنیم هواداران را خوشحال کنیم.

بازیکن استقلال در مورد ارتباط خودش با ساپینتو گفت: ارتباطم کلاً خوب بود. وقتی به استقلال آمدم صحبت‌هایی هم مطرح شد اما خود آجرلو هم گفت حدود 10 روز بود هر پیشنهادی داشتم جواب ندادم و منتظر تأیید ساپینتو بودم وقتی تأیید کرد قرارداد بستم. برخی از من حمایت کردند و برخی هم گفتند ساپینتو من را نمی‌خواهد که من را ناراحت می‌‌کرد. من هم حرف نزدم تا زمانی که بازی کنم. 

حامدی‌فر در مورد اینکه قربان‌زاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد قرارداد برخی بازیکنان استقلال چند برابر شده و آیا موضوع فشاری روی او ایجاد نکرده است، عنوان کرد: فشاری برای من نداشت. قراردادم در صنعت نفت آبادان 100 میلیون بود قاعدتاً وقتی به استقلال می‌آیم هر رقمی ببندم چند برابر آن رقم است. الان قراردادها طوری شده که همه بالا هستند. آن قرارداد قبلی من را ندید که این حرف را زد من سه سال بازی کردم، 50، 70 و 100 تومان قراردادم بود. قاعدتاً بعد از سه سال بخواهم تمدید کنم بیشتر می‌شود. الان هم بخواهم با استقلال تمدید کنم بیشتر می‌شود. این روندی است که همه تیم‌ها و بازیکنان دارند. 

وی در مورد اینکه در هنگام عقد قرارداد در زمان مدیریت آجرلو بند رضایت مدیرعامل در قراردادش ثبت شده است، گفت: بله، این بند در قراردادم وجود دارد.

بازیکن استقلال در مورد اینکه آیا باید این پول را به مدیرعامل می‌داد، گفت: نه، پول را مدیرعامل و باشگاه باید بدهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز