خبرگزاری کار ایران

درخشان: در باد برد پرگل مقابل فلسطین نخوابیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۷۵۲

پیشکسوت فوتبال در مورد عملکرد تیم ملی ایران در شروع کارش در جام ملت‌های آسیا صحبت کرد.

 

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی ایلنا در خصوص تقابل تیم ملی ایران با فلسطین اظهار داشت: بازی خوبی را از تیم ملی شاهد بودیم وگل زودهنگامی که زدیم هم کار را در ادامه برای ما راحت کرد و باعث شد برای رسیدن به گل اول به مشکل نخوریم. تیم ملی مثل همیشه در فاز هجومی عملکرد قابل قبولی داشت ولی ضعف‌های دفاعی هم به قوت خودش باقی بود و یک گل دریافت کردیم و چندین موقعیت به حریف دادیم و چند بار هم بیرانوند با واکنش‌هایش دروازه را نجات داد و این اتفاق خوبی نیست.

وی افزود: ما در مرحله گروهی کار چندان سختی نداریم و همانطور که از سد فلسطین عبور کردیم برابر هنگ‌کنگ و حتی امارات هم می‌توانیم بدون دردسر به برتری برسیم و با امتیاز کامل از گروه صعود کنیم ولی اشکالاتی که در تیم ما وجود دارد در دور حذفی خودش را نشان خواهد داد. مساله مهم این است که نتایج دیدارهای دور گروهی ما را فریب ندهد و در باد این برد های پرگل نخوابیم که برابر تیم‌های قدرتمندتر به مشکل بخوریم.

درخشان در مورد اینکه گفته می‌شود جای بازیکنی مانند احمد نورالهی در ترکیب تیم ملی خالی است، گفت: اول باید بگویم که باید به تصمیم سرمربی تیم ملی احترام گذاشت چراکه او بر اساس تدابیری که دارد، بازیکنان خود را انتخاب کرده اما به نظر من حضور بازیکنی مانند نوراللهی که هافبکی دونده و جنگنده و مهمتر از همه بازیکنی رونده و رو به جلوست، می‌توانست به تیم ملی کمک کند اما او این شانس را نداشت که در این جام در خدمت تیم ملی فوتبال ایران باشد.

وی در خصوص شانس قهرمانی تیم ملی نیز، گفت: شانس اول را برای ژاپن می‌بینم اما تیم‌هایی مانند کره، عربستان و استرالیا هم فرصت دارند تا خودشان را در قامت یک مدعی نشان دهند. البته فوتبال استرالیا با آسیا تفاوت‌هایی دارد و همچنان به سبک انگلیسی‌ها بازی می‌کنند و در کارهای ایستگاهی نسبت به تیم‌های آسیایی برتر هستند. در کل ما هم در کنار این تیم‌ها یکی از شانس‌های قهرمانی هستیم ولی کار سختی برای رسیدن به آن داریم. کره و ژاپن به نظر من شانس بالاتری دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز