خبرگزاری کار ایران

اولیایی: ممکن است استقلال بازهم مجوز حرفه ای نگیرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۷۹۹

مدیرعامل اسبق استقلال به این باشگاه در خصوص مجوز حرفه ای هشدار داد.

به گزارش ایلنا، کاظم اولیایی، مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال در خصوص وضعیت این باشگاه و تغییرات این مجموعه صحبت کرد.

آقای خطیر چند روز پیش بحث ساخت ورزشگاه اختصاصی را مطرح کرد و حتی با شرکت مالزیایی هم قرارداد بستند اما گفته شد که وزارت ورزش با این تصمیم مخالفت کرده است!

اینطور نیست و ماجرای مخالفت وزارت ورزش درست نیست.

اما تمام خبرگزاری‌ها خبر مخالفت وزارت ورزش را منتشر کردند؟

مخالفت وزارت ورزش نبوده، وزارت ورزش شروع‌کننده ساخت استادیومی بوده و طبق قانون و به صورت‌ بیوتی شرکت‌های خصوصی خارجی توسط مدیر عامل باشگاه استقلال به کار دعوت شدند. وزارت ورزش هم با کار استقلال و آقای خطیر قطعاً مخالف نبوده و در جلسه‌ای که تشکیل شده مدیرعامل شرکت توسعه هم حضور داشتند.

ماجرای صدور مجوز حرفه‌ای به کجا کشید چون شما دلواپس این مسأله بودید.

این مسأله به مدیرعامل و هیأت مدیره باشگاه‌ها مربوط نیست و مجمع آنها که سازمان خصوصی‌سازی باشد باید در این باره تصمیم‌گیری کند. اما با توجه به شرایط موجود من چشمم آب نمی‌خورد کاری منطقی و درست انجام دهند.

یعنی ممکن است دوباره استقلال مجوز حرفه‌ای نگیرد؟

با این شرایط بله، اگر بموقع اقدام نشود این امکان وجود دارد و ما باید از حالا پیش‌بینی کنیم. چون به نظر می‌رسد دوستان یا نمی‌دانند چه باید بکنند و یا می‌ترسند باشگاه‌ها را به بخش خصوصی واقعی واگذار کنند.

اما تأکید چند وقت پیش وزیر ورزش این بود که دو تیم استقلال و پرسپولیس حتماً خصوصی شوند.

درست است اما همان‌طور که گفتم اختیار مجمع دو باشگاه با سازمان خصوصی‌سازی است و هر روز دنبال یک سوژه جدید می‌روند. امروز هم از بانک شهر حرف می‌زنند. در حالی که قبلاً سابقه داشتیم که بانک‌ها مثل بانک ملی، تجارت و بانک صنعت و معدن باشگاه‌داری کردند و مجبور شدند کار را نیمه‌کاره رها کنند و با توجه به ممنوعیت بنگاه‌داری توسط بانک‌ها آزموده را آزمودن خطاست و این طرح‌ها شکست خورده است. آقایان با این کار خود قصد وصله پینه کردن دارند که در چنین صورتی هیچ کمکی به استقلال نمی‌شود. این کارشان می‌تواند عواقب بدی برای استقلال داشته باشد.

به تازگی آقای خانی رفتند و آقای آقا‌محمدی جای ایشان را گرفتند. چرا چنین تصمیمی گرفته شد؟

استقلال جای آزمون و خطا نیست. آقای آقا‌محمدی رزومه بسیار خوبی در استقلال دارد. هیأت مدیره استقلال که متشکل از(آقا‌محمدی، ایروانی و میر‌ولد) بودند، در دهه 70 بهترین خدمت را به استقلال کردند و بیشترین موفقیت استقلال در طول تاریخ ۷۵ ساله آن مربوط به همان دهه و حضور این عزیزان است. به همین دلیل پیشنهاد داده شد این آقایان به جمع هیأت مدیره اضافه شوند.

یعنی غیر از آقای آقا‌محمدی، ایروانی و میر‌ولد هم به هیأت مدیره استقلال اضافه می‌شوند؟

ممکن است نفر پنجمی که به هیأت مدیره اضافه ‌شود، آقای ایروانی باشد. اما آقای میرولد به دلیل مشکلات و مشغله‌ای که داشتند عذرخواهی کردند.

پس آقای خانی هیأت مدیره را برای همیشه ترک کردند. به نظر می‌رسد مدیریت استقلال از ایشان راضی نبودند و با حضور خانی حواشی برای استقلال به وجود آمد.

به نظر می‌رسد با انتخاب بعضی از دوستان سطح هیأت مدیره استقلال را پایین آوردند. جای کتابدار و حسابدار که در هیأت مدیره استقلال نیست. ضمن اینکه هیأت مدیره استقلال نباید جای نزاع آقایان باشد. عضو هیأت مدیره که نباید با مدیرعامل باشگاه گلاویز شود. من فکر می‌کنم با آمدن آقا‌محمدی و ایروانی وزن هیأت مدیره استقلال بالا برود.

نکونام لیستی را به مدیریت باشگاه داد، فکر می‌کنید مدیرعامل استقلال بتواند خواسته ایشان را برآورده کند؟

لیست اولیه نکونام به نظر خیلی قابل دسترس نبود اما تیم برای نیم‌فصل دوم نیاز به چند بازیکن دارد. باید این بازیکنان اضافه شوند تا به یاری خدا استقلال قهرمان شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز