خبرگزاری کار ایران

پروژه شفاف‌سازی فوتبال ادامه دارد؛

خادم: ماموریت ما با استقلال و پرسپولیس تمام نمی‌شود / سراغ سازمان لیگ هم می‌رویم

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۳۲۷

افراد در مقابل تغییر مقاومت می‌کنند و حواشی اخیر هم به همین دلیل به راه افتاد / وزارت ورزش از سوی مجلس مکلف به اجرای قانون بود و طبیعی است افراد به راحتی حاضر به پذیرش شرایط جدید نباشند.

معاون وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه تغییرات معمولا با مقاومت افراد روبرو می‌شود، تاکید کرد: ماموریت کاری وزارت ورزش با تعیین تکلیف دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و هموار شدن شرایط خصوصی شدن آنها به پایان نمی رسد.

امیررضا خادم در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب پروسه شفاف‌سازی در فوتبال را جریانی مستمر و دامنه دار عنوان کرد و افزود: وزارت ورزش پس از تثبیت وضعیت مدیریت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و کاهش میزان بدهی های این دو تیم باید شرایط واگذاری آنها را تا پایان سال فراهم کند و در این مسیر تاکنون تمام تلاش ما این بوده تا دو تیم پرطرفدار پایتخت با مشکل مالی برای جذب بازیکن و شروع قدرتمند فصل جدید نداشته باشند.

خادم پیرامون حواشی و هیاهوی اخیر نسبت به موضوع خصوصی‌شدن استقلال و پرسپولیس تصریح کرد: به هر حال افراد در مقابل تغییر مقاومت می‌کنند و حواشی اخیر هم به همین دلیل براه افتاد، ولی آنچه مسلم است وزارت ورزش از سوی مجلس مکلف به اجرای قانون بود و طبیعی است افراد در برابر تغییرات مقاومت نشان دهند و به راحتی حاضر به پذیرش شرایط جدید نباشند.

نماینده وزیر درخصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس با بیان اینکه ماموریت ما با سر و سامان دادن به وضعیت این دو تیم به پایان نمی‌رسد، اظهار داشت: پس از تعیین تکلیف سرخابی‌ها به سراغ سازمان لیگ و قراردادهای بازیکنان خواهیم رفت و قرارداد بازیکنان برای فصل آینده باید ضمن شفاف‌بودن، تناسبی هم با میزان دخل و خرج باشگاه داشته باشد. البته این رویه برای تمام باشگاه‌ها اعمال خواهد شد و در فصل آینده نظیر سال‌های گذشته ریخت و پاش‌ها و بی انضباطی مالی نخواهیم داشت و وزارت ورزش بر تمام قراردادها نظارت خواهد کرد.

وی در مورد اینکه وضعیت هیات مدیره و مدیر عامل استقلال چه زمانی مشخص خواهد شد، اظهار داشت: ظرف روزهای آینده چند جلسه کاری مشترک با مسئولان این تیم و حامیان مالی علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در این باشگاه برگزار خواهیم کرد و امیدواریم تا پایان اردیبهشت هم وضعیت مدیر عامل و هیات مدیره باشگاه استقلال هم مشخص شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز