خبرگزاری کار ایران

روشن: بازیکنان حق دارند و پولشان را می‌خواهند/ در دعوای استقلال اشتباه است که یک طرف را فقط مقصر بدانی

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۲۲۱۲

پیشکسوت استقلال از تلاش برای آشتی کنان خطیر و نکونام خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی ایلنا، حسن روشن در خصوص وضعیت این روزهای استقلال صحبت کرد.

شما به همراه چند تن از پیشکسوتان به تمرین استقلال رفتید.

بله تولد 78 سالگی استقلال بود رفتیم تا تولد تیم محبوب‌مان را با بازیکنان استقلال جشن بگیریم.

طی این چند وقت اخیر بازیکنان استقلال به دلیل نگرفتن حق و حقوق‌شان اعتصاب کرده بودند تصور می‌شد این دیدار بی‌ربط با تصمیم بازیکنان استقلال نبوده است.

نه چنین چیزی نبوده که بخواهند تمرین نکنند بلکه تهدید کرده بودند که اگر پول نگیریم دیگر تمرین نمی‌کنیم. آنها حق دارند به هر حال پول‌شان را می‌خواهند. البته تیم‌های استقلال و پرسپولیس فرق دارند و بازیکنان این دو تیم باید آبروداری کنند. آقای خطیر هم قول داده که مشکلات را حل کند. پیشکسوتان استقلال مثل آقای جباری و عبداللهی هم قصد دارند میانداری کرده و مشکلات بین نکو و خطیر را حل کنند. به هر حال دو طرف حق دارند و حرف‌شان درست است ما هم باید حرف دو طرف را بشنویم و در نهایت قضاوت کنیم.

اما خیلی از پیشکسوتان حق را به نکونام دادند و آقای خطیر را مقصر می‌دانند.

نه اشتباه است که یک طرف را فقط مقصر بدانی چون دو طرف حق دارند اما نکو حقش بیشتر است. ما هم به عنوان پیشکسوتان استقلال باید حرف‌ها را بشنویم و اجازه ندهیم که مشکلات از درون خانواده بیرون رود. دراین خصوص هم به تازگی نزد وزیر رفتیم.

پس در نهایت کار به وزیر ورزش کشید.

بله با ایشان جلسه داشتیم. وزیر تأکید داشت که اختلاف بین نکو و خطیر را حل کنیم و قرار است ما هم چنین کاری انجام دهیم چون اختلاف بین این دو نفر سوءتفاهم است.

اما خیلی‌ها معتقدند کار از سوء‌تفاهم گذشته و حرمت بین دو طرف شکسته شده است!

اما من معتقدم که اختلاف این دو نفر سوء‌تفاهم است و با گفت‌و‌گو حل می‌شود. همان‌طور که گفتم دو طرف حق دارند و باید به حرف‌های آنها گوش دهیم.

پس قرار است بزودی جلسه‌ای با حضور نکونام و خطیر برگزار کنید؟

بله قطعاً برگزار می‌کنیم و قرار است دو طرف حرف بزنند و مشکلات‌شان حل شود. باشگاه استقلال 78 ساله شد ما باید این باشگاه را حفظ کنیم و اجازه ندهیم یکسری اتفاقات کوچک باعث اختلاف شود.

فکر نمی‌کنید زودتر از این اینها باید وارد عمل می‌شدید تا به قول خودتان اختلافات درونی و خانوادگی به بیرون درز پیدا نکند؟

الان هم دیر نشده است. مشکلی نیست من هم با خطیر حرف زدم و هم با نکونام ،دو طرف افراد مودبی هستند که اصلاً هجارشکن نیستند. باید به این دو نفر کمک کنیم تا بتوانند در کنار هم به خوبی کار کنند.

به نظر شما وقفه در لیگ به ضرر استقلال تمام نمی‌شود. استقلال مدت طولانی است که از شرایط مسابقه دور مانده است!

به نظرم این وقفه به نفع استقلال است چون باید مشکلات و اختلافات درونی تیم حل شود تا بتواند با قدرت به مسابقات برگردد.

آینده روشنی برای استقلال متصور هستید؟

همان‌طور که گفتم استقلال 78 ساله شد. باید از چنین باشگاهی محافظت کرد و وظیفه ما این است که بتوانیم در کنار نکو و خطیر به موفقیت استقلال کمک کنیم. سوءتفاهمات بین خطیر و نکو تمام شود مشکلات حل خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز