خبرگزاری کار ایران

حسینی: انتخاب نفرات به نظر قلعه‌نویی بستگی دارد/ بازیکنان تیم ملی یکدل هستند

کد خبر : ۱۴۱۸۰۹۲

مدافع ملی‌پوش فوتبال کشورمان جو حاکم بر اردوی این تیم را مطلوب خواند و تأکید کرد، شاگردان قلعه‌نویی یکدل و متحد هستند.

به گزارش ایلنا، سیدمجید حسینی در حاشیه تمرین امشب تیم ملی فوتبال ایران درباره آخرین وضعیت ملی‌پوشان پیش از بازی با هنک‌کنگ و ازبکستان، اظهار داشت: تیم ما تکمیل شد و همه بازیکنان در اردو حاضر شدند. امروز حتماً باید تمرین خوبی داشته باشیم. طبیعتاً بازی‌ها، بازی‌های مهمی است و ما می‌خواهیم باقدرت بازی‌ها را شروع کنیم. به امید خدا در اولین بازی صد درصد باقدرت ظاهر می‌شویم. جو اردو خیلی خوب و انگیزه بچه‌ها هم بالاست.

«با توجه به مصدومیت مرتضی‌ پورعلی‌گنجی به‌عنوان یک لژیونر امید خط دفاعی تیم ملی محسوب می‌شوید»، در واکنش به طرح این موضوع از سوی یکی از خبرنگاران تصریح کرد: همیشه گفتم بحث ملی با باشگاهی فرق دارد. همه سرباز تیم ملی هستیم و باید بهترین عملکردمان را ارائه کنیم. انتخاب نفرات هم وابسته به نظر سرمربی تیم ملی است.

مدافع تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این پرسشی در مورد جو تیم ملی خاطر نشان کرد: البته ما یک یا دو روز بیشتر در اردوی تیم ملی نبودیم. جو تیم ملی همیشه خوب است، خدا را شکر الان هم بازیکنان یکدل هستند. شرایط خودم نیز بعد از مصدومیتی که داشتم و یک اردوی تیم ملی را از دست دادم، خوب شده است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز