خبرگزاری کار ایران

می‌توانستم تا ۴-۵سال دیگر بازی کنم؛

ظریف: بازیکنان تیم ملی باور نداشتند خداحافظی می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۵۴

تصمیم گرفتم در اوج آمادگی جای خودم را به بازیکنان جوان‌تر بدهم و این‌طور نباشد که بخواهم وقتی افت کردم با تلخی از تیم ملی خداحافظی کنم.

لیبروی سابق تیم ملی والیبال کشورمان پس از اعلام خداحافظی از تیم ملی گفت: این تصمیم برای من بسیار سخت بود، اما برای اینکه در اوج خداحافظی کنم با مشورت سرمربی تیم ملی چنین تصمیمی را گرفتم.

فرهاد ظریف در گفت‌وگو با ایلنا درخصوص خداحافظی‌اش از تیم ملی آن هم بعد از مسابقات جام قهرمانان قاره‌‌ها تاکید کرد: بعد از سال‌ها حضور در تیم ملی و با وجود اینکه به راحتی می‌توانستم تا ۴-۵ سال دیگر عضو تیم ملی باشم تصمیم گرفتم در اوج آمادگی جای خودم را به بازیکنان جوان‌تر بدهم و این‌طور نباشد که بخواهم وقتی افت کردم با تلخی از تیم ملی خداحافظی کنم.

وی ادامه داد: هم اکنون لیبروهای خوبی در ایران داریم که می‌توانند جای من را در تیم ملی بگیرند، شاید مردم عادت کرده بودند لیبروی تیم ملی فرهاد ظریف باشد، ولی مطمئن هستم نفراتی هستند که به خوبی جای من را بگیرند.

این ملی‌پوش سابق والیبال همچنین با بیان اینکه حتی بازیکنان تیم ملی باور نداشتند از تیم ملی خداحافظی می‌کنم، اضافه کرد: در مسابقات جام قهرمانان قاره‌ها به عنوان برترین لیبروی جهان شناخته شدم و این افتخار بزرگی برای من محسوب می‌شود. به جرات می‌توانم بگویم تاکنون از ایران بازیکنی نتوانسته این عنوان را به دست بیاورد. در قاره آسیا سعید معرو ف و چند بازیکن ایران به افتخاراتی رسیده بودند اما در جهان چنین عنوانی فقط به من رسیده است.

ظریف خاطرنشان کرد: به بازی باشگاهی خودم حداقل تا ۴-۵ سال آینده ادامه خواهم داد، ولی به مربیگری فکر نکردم اما شاید در بخش تربیت لیبرو کار کنم، همانطور که هم اکنون مربی پاسور داریم، شاید من هم با عنوان مربی لیبرو در تربیت بازیکنانی که در این پست بازی می‌کنند مشغول شوم.

ظریف در پاسخ به این سوال که آیااحتمال دارد مجددا به تیم ملی برگردی، گفت: نه؛ چراکه وقتی می‌خواستم از تیم ملی خداحافظی کنم با خولیو ولاسکو صحبت کردم و وی مخالفتی با تصمیم من نداشت، به همین دلیل فکر نمی‌کنم این موضوع اتفاق بیفتد که دوباره به تیم ملی برگردم.

ظریف درخصوص اینکه آیا برای او بازی خداحافظی تدارک خواهند دید یا خیر بیان داشت: نه، در رشته‌های پر طرفدار مانند فوتبال هم در ایران برای بسیاری از بازیکنان بازی خداحافظی نمی‌گذارند چه برسد به والیبال که رشته چندم در ایران محسوب می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز