خبرگزاری کار ایران

رافت: وضعیت پرسپولیس نگران کننده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۵۹۲۰

پیشکسوت پرسپولیس در مورد وضعیت این تیم صحبت کرد.

پایان رافت در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی ایلنا در خصوص تساوی پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان اظهار داشت: پرسپولیس عملکرد خیلی ضعیفی در این بازی داشت و واقعاً هیچ حرفی در زمین برای گفتن نداشت. یک گل بازی روی خلاقیت ترابی به ثمر رسید و کادرفنی حتی در دفاع از همان یک گل هم نتوانست تاکتیک مناسبی داشته باشد. تیم حریف هرچه توپ بود روی دروازه تیم آورد و اگر درخشش بیرانوند نبود با اختلاف شکست می‌خورد.

وی با اشاره به وضعیت پرسپولیس در جدول گروه لیگ قهرمانان آسیا گفت: تا جایی که می‌دانم اوضاع خطرناک شده است. دو امتیاز حساس و مهم از دست رفت و هر دو بازی آینده تیم هم سخت است. خدا به داد پرسپولیس برسد. برای این تیم خوب نیست در مرحله گروهی حذف شود.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد سه تساوی پیاپی این تیم هم عنوان کرد: من صرفاً به نتایج نگاه نمی‌کنم. عملکرد فنی پرسپولیس واقعا خوب نیست و توانایی ایجاد موقعیت های چندانی روی دروازه حریف ندارد. فصل قبل خیلی از بازی‌ها اینطور بود که پرسپولیس موقعیت های کمی ایجاد می‌کرد ولی مهاجمی مثل آل کثیر داشت که همان یک نصفه موقعیت را تبدیل به گل می‌کرد ولی الان وضعیت تیم متفاوت است. واقعاً شرایط نگران کننده است و باید در نیم فصل مهاجم گل زن به تیم اضافه شود.

رافت در پایان گفت: با این وضعیت من نگران دربی هستم و امیدوارم تا آن زمان وضعیت تیم کمی بهتر شود. با این شرایط فکر می‌کنم اگر پرسپولیس دربی را هم ببازد فصل را کاملاً از دست می‌دهد و نمی‌تواند خودش را جمع و جور کند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز