خبرگزاری کار ایران

علی نعمتی: برای صعود از گروهمان با همه وجود می‌جنگیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۷۴۰

مدافع پرسپولیس از انگیزه‌های این تیم برای موفقیت در آسیا صحبت کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایلنا، علی نعمتی، مدافع چپ پرسپولیس در مورد وضعیت این تیم صحبت کرد.

 

بازی مقابل استقلال تاجیکستان بعد از چهار سال و اندی مقابل هوادارنتان برگزار شد.

واقعاً حضور هوادار بزرگترین پشتوانه برای ما محسوب می‌شود و از اینکه در بازی‌های آسیایی به دلایل مختلف نتوانسته بودیم هوادارانمان را در کنارمان داشته باشیم خیلی ناراحت بودیم. از این رو واقعاً دوست داشتیم هوادارانمان در آسیا را هم در کنارمان داشته باشیم که خوشبختانه این مهم نصیب ما شد و بالاخره در بازی مقابل استقلال تاجیکستان شرایطی فراهم شد که ما در آزادی میزبان حریف آسیایی‌مان باشیم، اتفاقی که متأسفانه در بازی مقابل النصر برای ما مهیا نشد و ما بدون هوادار به مصاف تیم عربستانی رفتیم اما به هر حال بعد از دقایق اولیه و ده دقیقه که از بازی گذشت ما به بازی مسلط شدیم و حریفمان را عقب زدیم و خدا را شکر که با دو گل از سد حریف گذشتیم چون بعد از برد مقابل الدحیل نیاز داشتیم که بازی‌مان را ببریم تا در جدول شرایط‌مان بهتر شود.

اما در دقایق اولیه چرا غافلگیر شدید و با پنالتی که ریگی داد نزدیک بود همان ابتدا شرایط‌تان سخت شود؟

بله واقعاً در یک لحظه شوکه شدیم اما خدا را شکر علی را داشتیم که خیالمان با وجود او جمع است علی هم بهترین عملکرد را داشت و با بهترین عملکردی که هنگام پنالتی داشت تیم ما را در بازی نگه داشت تا روحیه‌مان خیلی بالا بماند و هواداران هم که به وجد آمده بودند با روحیه بالاتری به تشویق ما بپردازند.

اما کار خودت هم در آن لحظه محشر بود چون پنالتی برگشت داده شده بیرانوند را در حالتی که بازیکن تاجیکستان می‌رفت در برگشت گل کند با هوشمندی به اوت زدی تا خطر گل خوردن تیمت را بگیری!

نه من کار خاصی نکردم و اگر کاری هم بوده وظیفه‌ام بوده و همه کارها را علی و بقیه بچه‌ها انجام دادند. ما یک تیم متحد و همدل هستیم که بچه‌ها برای بهترین بازی و کسب بهترین نتیجه هم‌قسم شده‌اند که بهترین نمایش را داشته باشند. این بار هم خدا را شکر که بردیم و سه امتیاز را گرفتیم تا شرمنده هوادارانی که ورزشگاه آمده بودند و چندین میلیون نفر که منتظر برد تیم محبوبشان بودند و دعای خیرشان بدرقه راه ما بود نشدیم.

با بردی که النصر مقابل الدحیل با نتیجه‌ای بسیار نزدیک کسب کرد باز هم به صعود امیدوارید؟

همه تیم‌های گروه ما تیم‌های خوبی هستند اما فراموش نکنید که ما هم پرسپولیس هستیم و پرهوادارترین تیم ایران و آسیا. از این رو با همین حمایتی که آنها همیشه از ما داشتند ما باز هم برای صعود از گروهمان با همه وجود می‌جنگیم و ان‌شاءالله از گروهمان هم صعود می‌کنیم. تمرکز ما روی تیم خودمان است و خوب می‌دانیم اگر در هر بازی با تمرکز بالا کار کنیم و بازی به بازی پیش برویم حتماً قادریم که از گروه صعود کنیم.

خودت هم در جناح چپ خیلی خوب در کارهای دفاعی حاضر می‌شوی و اجازه نفوذ نمی‌دهی و هر از گاهی هم نفوذهای خیلی خوبی داری.

بالاخره من می‌دانم در چه تیمی بازی می‌کنم تیمی که قهرمان سه‌گانه ایران است به همین دلیل هم در چنین تیمی همیشه باید بیشترین تلاش را داشته باشی و سعی کنی وقتی در کنار بهترین‌ها هستی نمایش خیلی خوبی داشته باشی. من هم سعی کردم وظیفه‌ام را خوب انجام دهم و خدا را شکر که تاکنون کادر فنی و هواداران از عملکردم رضایت داشتند.

فکر می‌کنی به تیم ملی هم دعوت شوی؟

من سعی می‌کنم در بازی‌های داخلی و آسیایی پرسپولیس بهترین باشم و وظیفه‌ام را خوب انجام دهم و به بقیه مسائل کاری ندارم چون از آینده خبر ندارم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز