خبرگزاری کار ایران

محرومیتی که از هفته چهارم به بازی پرسپولیس پرواز کرد!

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۵۸۵۶

سعید سحرخیزان که در هفته چهارم مقابل ملوان اخراج شده بود به طرز شگفت‌آوری در هفته هفتم مقابل پرسپولیس محرومیتش اجرا شد.

به گزارش ایلنا، سعید سحرخیزان، ستاره جوان گل گهر سیرجان، اتفاق عجیبی را با تغییر در برنامه لیگ تجربه کرد و در حالی که در هفته چهارم اخراج شده بود، محرومیتش به بازی هفته هفتم مقابل پرسپولیس موکول شد.

سحرخیزان در مورد این اتفاق عجیب و غریب گفت: من بازی با ملوان طی اتفاقی غیر منتظره اخراج شدم و بازی بعدش با صنعت نفت داشتیم، بعد سپاهان و پس از آن قرار بود با پرسپولیس بازی کنیم. دو بازی لغو شد و محرومیتم افتاد این بازی و باورم نمی‌شد. خودم را آماده کرده بودم و دوست داشتم بازی کنم. واقعا خیلی ناراحت شدم. کاری نمی‌توانستیم کنیم و چون بازی‌ها لغو شده بود این اتفاق قسمت من شد. خیلی انگیزه داشتم جلوی پرسپولیس. تجربه‌ای شد که در هیجان بالا خودم را کنترل کنم که بازی‌های مهم را از دست ندهم.

سحرخیزان در مورد شرایط گل گهر گفت: تیم ما خیلی خوب است. تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جوان. همه داریم خوب تمرین می‌کنیم و کادر و مدیریت خدبی داریم و تلاش می‌کنیم به هدف‌هایمان برسیم. خدا را شکر همه چیز عالی است. جلوی پرسپولیس خیلی خوب بازی کردیم و حق‌مان باخت نبود و کارشناسان هم گفتند توپ گل بود. اگر گل اعلام می‌کردند مساوی می‌شدیم.

محرومیتی که از هفته چهارم به بازی پرسپولیس پرواز کرد!

این بازیکن جوان در مورد کار کردن با سرمربی یونانی گل گهر گفت: ما کار کردن با آقای اوزونیدیس را دوست داریم چون هم فنی بالاست و هم اخلاقی. او مرد جنتلمنی است و اصلا باخت را دوست ندارد و خیلی پرجنب و جوش است. او مربی مثبت اندیش است و وقتی اشتباه هم کنی تشویق می‌کند. در رختکن هم می‌گفت خودتان را باور کنید که می‌توانیم این تیم را ببریم؛ ما خیلی سرتریم و بازیکنان باکیفیتی داریم.

او که سال پیش در تیم ملی جوانان بود و امسال برای تیم ملی امید انتخاب نشده بود، در مورد نتایج امیدها گفت: حذف پارسال ما یک اتفاق تلخ و ناراحت کننده بود و در هشت تیم جوانان حذف شدیم و اگر دقیقه ۲+۹۰ گل نمی‌خوردیم به جام جهانی جوانان می‌رفتیم. در مورد انتخاب نشدنم برای تیم ملی امید باید بگویم، سرمربی محترم تیم نظر می‌دهد و هرکس را دوست داشته باشد می تواند ببرد و ما همه سرباز کشورمان هستیم. من خیلی دوست داشتم به تیم امید کمک کنم ولی وقتی من را نبردند واقعا دعا می‌کردم که تیم کشورم موفق باشد. حذف تیم امید هم اتفاق تلخی بود و امیدوارم از این به بعد در رده‌های پایه بهتر باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز