خبرگزاری کار ایران

درخشان: پنالتی گل می‌شد سرنوشت بازی تغییر می‌کرد/ تنوع تاکتیکی پرسپولیس نشان از قدرت این تیم دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۳۷۶

پیشکسوت پرسپولیس در مورد وضعیت این تیم در لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرد.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی ایلنا در خصوص تقابل پرسپولیس و استقلال تاجیکستان اظهار داشت: پرسپولیس در این بازی عملکرد خوبی داشت ولی از طرفی خوش شانس هم بود چرا که بازی می‌توانست به شکل دیگری رقم بخورد و اگر پنالتی دقایق ابتدایی که اعلام شد را بیرانوند دریافت نمی‌کرد ممکن بود در پایان نتیجه دیگری در بازی رقم بخورد و حتی روی جدول و معادلات گروه هم تاثیر بگذارد.

وی افزود: پرسپولیس با آگاهی از نقاط ضعف تیم حریف برابر این تیم قرار گرفت. سعید صادقی به خوبی از فضای خالی سمت خودش استفاده کرد و توانست از پتانسیلش در این بازی استفاده کند. شما اگر دقت کنید پرسپولیس بازیکنان با کیفیتی در اختیار دارد که هرکدام ممکن است با توجه به شرایط بازی در یک دیدار خاص نقش محوری ایفا کنند. اگر دقت کرده باشید مدل بازی پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان با تقابل این تیم با پیکان هیچ شباهتی نداشت و این نشان از تنوع تاکتیکی پرسپولیس و استفاده به موقع و درستش از ستاره‌هایش دارد.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: بعد از باخت به النصر گفتم که تنها راه پرسپولیس برای برگشتن به جدول کسب هر شش امتیاز از دو بازی بعدی است که به امید خدا این مهم حاصل شد و حالا وضعیت پرسپولیس در جدول خیلی خوب است و شانس بالایی برای صعود دارد. به نظرم پرسپولیس در تاجیکستان هم می‌تواند استقلال را شکست و اگر این برد به دست بیاید دیگر صعود صد در صد خواهد شد چرا که النصر هم از الدحیل امتیاز خواهد گرفت. 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز