خبرگزاری کار ایران

ممبینی:‌ امیدوارم AFC رای خوبی در مورد سپاهان صادر کند / امیدوارم AFC رأی خوبی صادر کنند تا ما متضرر نشویم

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۳۲۳

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: امیدوارم ارکان قضایی AFC رأی خوبی صادر کنند تا ما متضرر نشویم.

به گزارش ایلنا، هدایت ممبینی پس از شکست 3 بر صفر نساجی مقابل الهلال عربستان در جمع خبرنگاران در واکنش به بیانیه باشگاه سپاهان علیه خود اظهار داشت: نساجی بازی خوبی انجام داد. فکر می‌کنم الهلال یکی از پرافتخارترین تیم‌های آسیا است بازیکنان خوبی به خدمت گرفته است دیروز پرسپولیس و امروز نساجی بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. اگر نساجی بازی‌های آینده‌اش را مدیریت کند می‌تواند به عنوان تیم دوم از گروهش صعود کرد.

وی در مورد وضعیت چمن ورزشگاه گفت: چمن نسبت به گذشته خیلی بهتر شده زحمت زیادی در این مدت کوتاه کشیده شده از شرکت توسعه و تجهیز تشکر می‌کنم. جناب آقای عسگریان و همکارانش در وزارت ورزش؛ واقعاً کار کردند و چمن نسبتاً آبرومندانه بود نسبت به بازی النصر خیلی بهتر شده بود و نشان دادیم اگر مدیریت باشد می‌توانیم خیلی چیز‌ها را مدیریت کنیم. 

دبیرکل فدراسیون فوتبال در مورد اینکه هواداران سپاهان چقدر می‌توانند امیدوار باشند که رأی بازی این تیم با الاتحاد بتواند به نفع سپاهان باشد، گفت: ارکان AFC رأی را صادر می‌کند. اجازه بدهیم ما نظر ندهیم ارکان AFCجزئیات و مستندات را می‌گیرند و به عنوان ارکان مستقل رأی می‌دهند ولی امیدوارم سپاهان بتواند در ادامه راه موفق شود. بازی اولش را مقابل نیرو هوایی عراق خیی خوب انجام داد می‌توانستند در آن بازی 3 امتیاز را بگیرند. همه باید کمک کنند تا  تیم‌های ما در آسیا موفق شوند.  ما دو بازی در ورزشگاه آزادی برگزار کردیم، النصر و الهلال عربستان با ستارگان جهانی که آورده‌اند بازی‌های خوبی شد. امیدوارم دوستان‌مان در اصفهان هم تمهیدات خوبی را در نظر بگیرند تا سپاهان برگردد. سپاهان می‌تواند یکی از تیم‌های صعودکننده به مرحله بعدی باشد.

وی در مورد اینکه باشگاه سپاهان علیه صحبت‌های شما قبل از بازی بیانیه‌ای منتشر کرده گفت: ما قطعاً‌ از سپاهان، پرسپولیس و نساجی حمایت خواهیم کرد. از هر تیمی که نماینده فوتبال کشورمان باشد حمایت می‌کنیم ولی این نیست که بخواهیم چیزهایی را بگوییم. شما سؤال کردید موضوع چه بوده من خودم در اصفهان حضور داشته‌ام افسر امنیتی AFC مطالبی را خواسته که سپاهان هم تلاش کرده این مسئله انجام شود و دستور لغو بازی از سوی AFC صادر شد. اینکه حالا دوستان بیانیه بدهند به هر حال بازی انجام نشد غیر از این که نیست. 

ممبینی در مورد اینکه هواداران سپاهان توقع داشتند فدراسیون هم مثل تمام ارکان عربستان که از الاتحاد حمایت کرد از این تیم حمایت می‌کرد، عنوان کرد: ما رابطه خیلی خوب و دوستانه‌ای با فدراسیون فوتبال عربستان داریم. حضور ما در ورزشگاه نقش جهان اصفهان هم حمایتی بوده است. چند جلسه با مسئولان سپاهان برگزار کردیم تا این مشکلات را برطرف کنیم. غیر از این هم نیست مگر می‌شود غیر از این باشد.

وی افزود: سپاهان زحمت خودش را کشید اما بازی برگزار نشد. ما حامی کلیه تیم‌های‌مان در آسیا هستیم فرقی ندارد نساجی، پرسپولیس، استقلال، سپاهان افتخارات فوتبال کشور هستند و همه جوره تیم‌ها را حمایت می‌کنیم اما خود باشگاه‌ها باید تلاش بیشتری کنند. امیدوار بودیم سپاهان در بازی اول پیروز شود که در لحظات آخر بازی مساوی شد و یک امتیاز به دست آورد. اگر دیروز هم بازی برگزار می‌شد سپاهان می‌توانست برنده شود این باشگاه پتانسیل بالایی دارد. جایی هم اگر بحث‌هایی مطرح است یا صحبت‌هایی می‌شود قصدمان این نیست که باشگاهی رنجیده خاطر شود یا آنها بخواهند عکس‌العمل نشان دهند. ما حامی همه باشگاه‌های کشور هستیم وظیفه ما همین است سپاهان هم تلاش خودش را کرد. امیدوارم ارکان قضایی AFC رأی خوبی صادر کنند تا ما متضرر نشویم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز