خبرگزاری کار ایران

ممبینی: روند مربوط به انتصاب حسابرس مستقل بیرونی و خزانه دار به صورت قانونی به انجام رسید

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۴۶۷۱

دبیرکل فدراسیون فوتبال و دبیرمجمع عمومی فوق العاده فدراسیون از همکاری صورت گرفته وزارت ورزش و جوانان،هیات رئیسه و اعضا مجمع فدراسیون و همچنین نظارت دقیق نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا، هدایت ممبینی،پس از پایان نشست مجمع امروز عمومی فوق العاده فدراسیون عنوان کرد:وظیفه خود می دانم از همکاری صمیمانه وزارت ورزش و جوانان،اعضا محترم هیات رئیسه،مجمع عمومی فدراسیون شامل؛هیات های فوتبال و باشگاهها که مشارکت حداکثری را داشتند تشکر کنم.

وی ادامه داد:اعضا محترم مجمع حضور به موقعی در بازه زمانی تعیین شده اعلام شده تا پایان فرایند رای گیری داشتند تا روند مربوط به انتصاب حسابرس مستقل بیرونی و خزانه دار فدراسیون به صورت رسمی و قانونی به انجام برسد.
دبیرکل فدراسیون خاطرنشان کرد:همچنین در این فرصت از کادر اجرایی برپایی مجمع که در روزهای گذشته تلاش شبانه روزی داشتند تا با ایجاد زیرساخت های لازم زمینه حضور برخط اعضا محترم مجمع و همچنین نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا را فراهم کنند تشکر و قدردانی می کنم.امیدوارم فوتبال با همراهی خانواده بزرگ خود بتواند گام های بلندتری را جهت رسیدن به اهداف مدنظر بردارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز