خبرگزاری کار ایران

بازی های آسیایی هانگژو؛ شمشیربازان اسلحه سابر به جدول ۳۲ نفره صعود کردند

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۰۲۶۹

علی پاکدامن ‌و محمد رهبری به جدول ۳۲ نفره مسابقات شمشیربازی اسلحه سابر راه یافتند.

به گزارش ایلنا، مسابقات شمشیربازی اسلحه سابر بازی‌های آسیایی هانگژو از صبح امروز آغاز شد و علی پاکدامن و محمد رهبری در بخش انفرادی به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

علی پاکدامن در نخستین بازی خود در مرحله گروهی، حریف ازبکستانی را از پیش رو برداشت و با کسب نتیجه ۵-۴ اولین برد را به نام خود ثبت کرد.

وی در دومین رویارویی خود با حریف عربستانی مواجه شد و با نتیجه ۵ بر ۲ شکست خورد. سپس مقابل نماینده هنگ کنگ قرار گرفت و او را با نتیجه ۵ بر ۳ از پیش رو برداشت. وی در چهارمین بازی، حریف قزاق را ۵ بر ۲ شکست داد. پاکدامن موفق شد نماینده نپال را نیز ۵-۱ از پیش رو بردارد.

محمد رهبری نیز که در گروه دوم مسابقات بود، در اولین بازی با نتیجه ۵ بر صفر نماینده کره را شکست داد. سپس مقابل نماینده ازبکستان قرار گرفت و او را نیز با نتیجه ۵-۴ از پیش رو برداشت. رهبری نماینده تایلند را نیز ۵-۲ مغلوب کرد و مقابل ویتنام هم ۵-۲ به پیروزی رسید. او در آخرین بازی مقابل حریف اردنی هم با نتیجه ۵ بر ۱ به پیروزی رسید تا هر دو شمشیرباز کشورمان به جدول ۳۲ نفره صعود کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز