خبرگزاری کار ایران

پشت پرده ناکامی کاروان ایران در سامبو؛ حتی قوانین را بلد نبودند!

asdasd
کد خبر : ۶۶۷۴۱۰

سامبو یکی از رشته‌های ناکام بازی‌های آسیایی بود که در نهایت بدون هیچ دستاوردی جاکارتا را ترک کرد. حالا و بعد از آن ناکامی تمام عیار اکرم خانی یکی از سامبوکاران اعزامی اعتراف کرده در حالی به این مسابقات اعزام شده که حتی قوانین را هم بلد نبوده است!

به گزارش ایلنا، اکرم خانی بانوی سامبوکار وزن منفی 68 کیلوگرم با اشاره به آماده‌سازی ناچیز برای حضور در بازی‌های آسیایی، اظهار داشت: «حتی یک مسابقه بین‌المللی و اردوی مشترک با کشورهای مطرح این رشته نداشتیم و واقعاً سخت است با این شرایط نتیجه بگیریم. حتی مربی نداشتیم و در اردوها خودم کار مربیگری را انجام می‌دادم. ‌ای کاش حداقل چند ماه قبل از آغاز رقابت‌ها با یک مربی خارجی قرارداد می‌بستند.»

خانی سابقه حضور در رقابت‌های جودو، کوراش، آلیش، کشتی و... را دارد و تاکید می‌کند در این رشته تازه‌کار بوده و چیزی از آن نمی‌دانسته: «حدود هفت ماه است سامبو را شروع کرده‌ام و آشنایی زیادی با این رشته ندارم. حتی قوانین داوری را بلد نبودم و تا آخر مسابقه نمی‌دانستم که برنده‌ام یا بازنده!»

خانی با اشاره به شرایط حریفان گفت: «ازبکستان، قزاقستان، ژاپن و چند کشور دیگر دو تیم به رقابت‌های سامبو آورده بودند، ازبکستان با مدال‌هایی که در سامبو گرفت، رتبه‌اش در جدول مدال خیلی خوب شد ولی ما کاری برای کسب مدال نکرده بودیم و بدون تجربه به اندونزی رفتیم.»

این ورزشکار لرستانی تاکید می‌کند که قصد ندارد این رشته را ادامه دهد: «با این وضعیت ادامه نمی‌دهم و سامبو را کنار می‌گذارم.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز