خبرگزاری کار ایران

بازی‌های ساحلی آسیا- ویتنام؛

مدال برنز با ارزش برای تیم چهارنفره‌جوجیتسوی ایران/تداوم مدال‌آوری ملی‌پوشان بعد از فستیوال هنرهای رزمی کره

asdasd
کد خبر : ۴۱۴۳۷۹

تیم ملی چهار نفره جوجیتسو j.j.I.f ایران با کسب یک مدال برنز و عنوان پنجمی تیمی به کار خود در بازی های ساحلی آسیا پایان داد.

به گزارش ایلنا٬ پنجمین دوره بازی‌های ساحلی آسیا از روز جمعه سوم شهریورماه‌جاری در شهر«دانانگ » ویتنام آغاز شده که کاروان ورزشی ایران با ۳۳ ورزشکار در ۹ رشته در این رویداد قاره ای شرکت کرده است.

تیم ملی جوجیتسو j.j.I.f ایران که با چهار نماینده در بازی‌های ساحلی آسیا شرکت کرده٬ موفق به کسب یک مدال برنز، دو عنوان پنجمی و یک مقام هفتمی شد که در رده بندی تیمی نیز جایگاه پنجم را از آن خود کرد.

در وزن ۵۵- کیلوگرم٬ «مهران ستار» بعد از دو پیروزی و یک شکست راهی جدول شانس مجدد شد، اما با شکست مقابل حریف تایلندی عنوان پنجم را به خود اختصاص داد. «احمد رضا عیدی» در وزن ۶۲- کیلوگرم عنوان پنجم را کسب کرد، در وزن ۶۹- کیلوگرم٬ «امیر حسین خادمیان» موفق به تصاحب مدال ارزشمند برنز شد و در وزن ۸۵- کیلوگرم٬ « محمد منصوری داور » مقام هفتم را به دست آورد. ضمن این که تیم کشورمان در شرایطی که تنها در قسمت مردان شرکت کرده بود٬ در بخش تیمی در جایگاه پنجم قرار گرفت.

تیم ملی چهار نفره جوجیتسو ایران در حالی با یک مدال برنز در بازی های ساحلی آسیا به کار خود پایان داد که حدود دو سال بود در رویدادهای بین المللی شرکت نکرده بود که چندی قبل در فستیوال هنرهای رزمی در کره جنوبی حضور یافت و اکنون نیز در آوردگاه بازی های ساحلی آسیا رو در روی حریفان مطرح آسیایی قرار گرفت.

از سوی دیگرملی پوشان کشورمان در میدان ویتنام در استایل نوازا مقابل حریفان خود قرار گرفتند که جوجیتسوی ایران در این بخش نسبت به رقیبان آسیایی به ویژه کشورهای عربی دچار کمبودهایی است چرا که کشورهای عربی با سرمایه گذاری وسیع و استخدام مربیان طراز اول برزیلی اکنون وضعیت بسیار خوبی در بخش نوازا دارند و حتی از قدرت های برتر جهان به حساب می آیند.

نکته مهم دیگر این که تیم اعزامی به بازی های ساحلی آسیا به دلیل برخی مشکلات تنها یک اردوی ۱۰ روزه را پشت سر گذاشت٬ در حالی که کشورهای دیگر در اردوهای متعدد داخلی و خارجی شرکت کرده بودند.

به این ترتیب و با توجه به تمامی شرایط٬  تیم ملی چهار نفره جوجیتسو j.j.I.f ایران در پنجمین دوره بازی های ساحلی آسیا با نمره قبولی به کار خود خاتمه داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز