خبرگزاری کار ایران

لژیونرها در روسیه به تیم ملی ملحق می‌شوند؛

هاشم‌زاده: کار سختی در بازی‌های آسیایی ویتنام خواهیم داشت

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۳۰۵

ما ۳ روز در ازبکستان خواهیم بود و از آنجا راهی روسیه می‌شویم تا ۳ بازی با باشگاه‌های این کشور برگزار کنیم و پس از آن راهی ویتنام خواهیم شد.

مربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: لژیونرها در روسیه به تیم ملی ملحق می‌شوند.

محمد هاشم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: اردوی تیم ملی فوتسال از هفتم فروردین ماه با حضور ۱۸ بازیکن شروع شده است. ما ۳ بازیکن لژیونر هم داریم که در روسیه هستند و آخرین بازی آنها ۳۰ فروردین است و پس از آن و در کشور روسیه به تیم ملی ملحق می شوند و اگر شرایط شان خوب بود، در بازی‌های آسیایی و یتنام حضور خواهند داشت. بازی‌های آسیایی ویتنام از ۱۰ اردیبهشت شروع می‌شود و در ۲۰ اردیبهشت ماه به اتمام می‌رسد.

وی افزود: ما عصر دیروز یک بازی دوستانه با تیم ملی امید کشورمان برگزار کردیم که ۴ بر ۲ برنده شدیم. خسوس امروز صبح به بازیکنان استراحت داده و عصر امروز دو باره با تیم ملی امید بازی می‌کنیم و روز ۲۸ فروردین‌ماه برای انجام ۲ بازی دوستانه با تیم ملی ازبکستان به این کشور سفر می‌کنیم. ما ۳ روز در ازبکستان خواهیم بود و از آنجا راهی روسیه می‌شویم تا ۳ بازی با باشگاه‌های این کشور برگزار کنیم و پس از آن راهی ویتنام خواهیم شد.

مربی تیم ملی فوتسال ایران اظهار داشت: از ۷ فروردین که اردو شروع شده، بیشتر کارهای بدنی انجام داده‌ایم و از این به بعد کارهای تاکتیکی را دنبال خواهیم کرد. محمد کشاورز و قدرت بهادری در حال حاضر مصدوم هستند که دکتر و بدنساز تیم ملی روی آنها کار می‌کنند تا ان‌شاءالله به بازی‌های آسیایی برسند.

وی افزود: قهرمانی در بازی‌های آسیایی سخت است و همیشه تایلند و ژاپن مشکل‌ساز بوده‌اند. همه تیم‌ها کار می‌کنند تا نتیجه بگیرند و در این دوره از بازی‌های آسیایی ۱۶ تیم حضور دارند که از ۵ مربی اسپانیایی در این تیم‌ها استفاده می‌شود که نشان می‌دهد تیم‌ها کار می‌کنند و بازی‌های سختی خواهیم داشت. حریفان اصلی ما ژاپن و تایلند هستند که شرایط بهتری نسبت به بقیه تیم های آسیایی دارند.

هاشم‌زاده در پایان گفت: خسوس مربی با دانشی است و ۲ سال بهترین مربی دنیا شده است. خسوس در حال حاضر کارهای جدیدی را در دفاع به بچه ها آموزش می‌دهد و تا حالا نتایجی که گرفته قابل قبول بوده است. من کنار مربیان بزرگی مثل حسین شمس، محمود خوراکچی و محمد حسن انصاری فرد کار کرده ام و چیزهای زیادی یاد گرفته‌ام. الان هم افتخار می‌کنم در تیم ملی کار می‌کنم و از این تجربیات در آینده استفاده خواهم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز