خبرگزاری کار ایران

کینگزلی کومان: همه ما از پوگبا حمایت می کنیم؛ اگر اتفاقی هم افتاده باشد، عمدی نبوده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۷۱۴۱

چند روز پیش بود که تست دوپینگ پل پوگبا در بازی یوونتوس و اودینزه در هفته اول سری آ مثبت اعلام شد و این هافبک فرانسوی به حکم کمیته ضد دوپینگ ایتالیا تا اطلاع ثانوی از هرگونه فعالیت‌های ورزشی محروم شده است.

به گزارش ایلنا، گفته می‌شود در تست دوپینگ پوگبا ماده ممنوعه تستسترون پیدا شده و در صورتی که عامدانه بودن تزریق این ماده توسط بازیکن 30 ساله ثابت شود، ممکن است محرومیتی چهار ساله در انتظار او باشد. شرایطی که باعث می‌شود یوونتوس نیز بتواند قرارداد او را فسخ کند.

اما حال که این موضوع باعث به وجود آمدن حواشی فراوانی پیرامون یوونتوس و پل پوگبا شده، هم‌تیمی‌های و همچنین مربی این بازیکن در تیم ملی فرانسه از او حمایت کرده‌اند. علاوه بر صحبت‌های دیدیه دشان در کنفرانس خبری پس از بازی مقابل تیم ملی آلمان که با نتیجه 2-1 شکست خوردند، کینگزلی کومان نیز پس از بازی در مصاحبه با اکیپ از پوگبا حمایت کرده و اعتقاد دارد حتی در صورتی که او از قوانین تخطی کرده باشد، این‌کارش عمدی نبوده است. کومان گفت:

مشخص است که پل پوگبا هرگز قصد شکستن قوانین را نداشته است. ما همه از پل حمایت می‌کنیم. او یک دوست صمیمی و از اعضای خانواده‌‌مان است. ما پل را به خوبی می‌شناسیم و اگر هم اتفاقی افتاده باشد، حتی برای یک دقیقه هم نمی‌توانیم باور کنیم که عمدی بوده است.

گفتنی است پوگبا که سال گذشته در انتقالی رایگان پس از اتمام قراردادش با منچستریونایتد به یوونتوس پیوست، به دلیل مصدومیت و همچنین این پرونده تاکنون نتوانسته در بازی‌های زیادی برای بیانکونری به میدان برود و طی این مدت تنها در 12 بازی و مجموع 213 دقیقه لباس یوونتوس را بر تن کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز