خبرگزاری کار ایران

آلگری: پوگبا قوی است؛ منتظر او می‌مانیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۷۸۵۳

سرمربی یوونتوس، پس از برتری 2-0 مقابل مونزا توضیح می‌دهد که یووه منتظر پل پوگبا می‌ماند.

به گزارش ایلنا، یوونتوس در بازی هفته سی و پنجم سری A به مصاف کرمونزه رفت و با نتیجه 2-0 به پیروزی دست پیدا کرد. یووه با این پیروزی جایگاه دوم جدول را حفظ کرد و برای نایب قهرمانی تلاش می‌کند.

با این حال، این پیروزی تحت تاثیر مصدومیت جدید پل پوگبا بود؛ او برای اولین بار به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب یووه به میدان رفت اما در دقیقه 24 مصدوم شد و با اشک زمین مسابقه را ترک کرد.

گزارش‌های اولیه کادر پزشکی یوونتوس حاکی از آن است که این آسیب دیدگی چهار سر ران در پای چپ است، بنابراین او مشکلی از ناحیه زانوی تحت عمل قرار گرفته‌اش ندارد.

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس در نشست خبری پس از بازی گفت:"همه ما ناامید هستیم، به خصوص که او عملکرد بسیار خوبی داشت. این غم انگیز است که او فداکاری‌های زیادی برای بازگشت انجام داد، اکنون پس از احساس درد در ناحیه چهار سر ران باید دوباره متوقف شود. پل مردی بالغ است و می‌تواند بر این موضوع نیز غلبه کند. طبیعی است که پس از یک سال بازی به سختی و در اولین شروع، خطراتی وجود داشته باشد که احتمال آسیب دیدن را افزایش می دهد. او خوب بود، ما ناراحتیم، اما منتظر او خواهیم بود.

بازی برگشت نیمه نهایی لیگ اروپا؟

ما با تیمی روبرو خواهیم شد که 6 قهرمانی لیگ اروپا را به دست آورده است، ما تمام تلاش خود را برای قهرمانی و همچنین ماندن در رده دوم جدول سری A انجام خواهیم داد. امشب بازی آسانی نداشتیم، زیرا کرمونزه به خوبی دفاع کرد، اگرچه ما باید توپ را سریعتر جابه جا می‌کردیم و در نیمه دوم این کار را بهتر انجام دادیم.

ترکیب بازی مقابل وسیا؟

من به چیزی فکر نکرده‌ام، در آخرین لحظه تصمیم خواهم گرفت. وقتی تمرین چهارشنبه برگزار شود، ایده‌های واضح‌تری در مورد شرایط همه خواهم داشت. سویا در زمین خودش بازی می‌کند و کار آسانی نخواهیم داشت بنابراین ما باید آرام، دقیق و متمرکز بمانیم. بازی اول را خیلی خوب شروع کرده بودیم، سپس گل حریف تمرکزمان را گرفت و مدتی طول کشید تا به بازی برگردیم.

گلزنی در نیمه دوم برای سومین بازی متوالی؟

این بدان معناست که تیم از نظر بدنی بهتر عمل می‌کند، زیرا در نیمه دوم شاهد شدت بیشتر و مهمتر از همه پاس‌های رو به جلو بودیم.

هدف سال بعد قهرمانی اسکودتو است؟

ما باید قدم به قدم پیش برویم. علیرغم همه چیز، ما توانستیم در میان 4 تیم برتر باشیم و مقام دوم را در زمین بدست آوریم، که نسبت به سال گذشته یک پیشرفت خواهد بود. در مورد فصل بعد، معتقدم هنوز چیزی برای پیروزی یوونتوس وجود دارد، زیرا 6 یا 7 بازیکن در این دوره از تیم نسل بعدی معرفی شدند و این زمان می‌برد. این امکان وجود دارد که ما خوب شروع کنیم و به سرعت شیوه مناسب را پیدا کنیم، همچنین ممکن است اینطور نباشد. ما فصل را با هدف رقابت برای کسب مقام‌های برتر آغاز می‌کنیم، اما نمی‌خواهیم فشار زیادی بر دوش بازیکنان بسیار جوان و بی‌تجربه وارد کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز