خبرگزاری کار ایران

نتیجه نظرخواهی سالیانه بارسلونا به کام لاپورتا

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۴۸۱۲

نتایج نظرخواهی نظارتی در باشگاه بارسلونا نشان می‌دهد که اعضای باشگاه رضایت خوبی از عملکرد مدیریت دارند.

به گزارش ایلنا، باشگاه بارسلونا در نظرخواهی نظارتی خود از 3 هزار عضو باشگاه خواست تا با ارائه نظرات خود در مورد مسائل مهم باشگاه، در نحوه اداره امورات فصل آینده سهیم باشند. این نظرسنجی روی تعدادی از امورات مهم درون باشگاه اعم از ورزشی و غیرورزشی متمرکز بود و نتایج جالبی نیز به همراه داشت.

به گزارش اسپورت، 80 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی از عملکرد مدیریت و هیئت مدیره ابراز رضایت کردند و 52 درصد کار خود را قابل توجه یا عالی ارزیابی کردند. عملکرد ورزشی باشگاه نیز با بازخورد مثبت کامل مواجه شد و تیم فوتبال زنان بارسلونا که قهرمان قهرمان لیگ و چمپیونزلیگ شد امتیاز قابل توجه 9.38 از 10 را گرفت.

با این حال موضوعاتی هم وجود داشت که آرای به دست آمده نشان دهنده وجود نگرانی در موردشان است. از جمله انتقال بازی‌های تیم فوتبال مردان باشگاه به استادیوم المپیک در مونتجویک برای فصل آینده تا آماده‌سازی ورزشگاه نوکمپ که نصف رای دهندگان نسبت به آن ابراز نگرانی کردند.

آرای به دست آمده در مورد پرونده ال کاسو نگریرا نیز نگران کننده است، چرا که 68 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی معتقدند که پروژه‌ای علیه باشگاه در این زمینه در جریان است.

به طور کلی خوان لاپورتا و هیئت مدیره باشگاه بارسلونا از نتایج به دست آمده راضی هستند، چرا که متضمن ادامه کارشان است. آنها البته می‌دانند که در برخی زمینه‌ها نیاز به کار بیشتری دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز