خبرگزاری کار ایران

شاگردان مومنی‌مقدم قهرمانی جهان را با 11 بازیکن آغاز می‌کنند/ حضور خانزاده در تیم ملی جوانان از مرحله دوم

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۴۷۶۳

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران، 12 بازیکن نهایی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان 2023 را معرفی کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، عصر امروز ثبت‌نام 16 تیم حاضر در این رقابت‌ها در هتل گلف، محل اقامت تیم‌ها انجام شد و هر تیم 12 بازیکن خود را به همراه اعضای کادر فنی برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان جهان معرفی کرد.

تیم ملی والیبال جوانان ایران که با 12بازیکن به منامه آمده است، مسابقات را با 11بازیکن شروع می‌کند. عرفان نوروزی، عرشیا به‌نژاد، سجاد جلوداریان، شایان سپهری‌فرد، مبین نصری، یونس جوان، پندار مومنی مقدم، امیرمحمد گلزاده، علی حق‌پرست، پوریا حسینی و مهدی بیاتی 11 بازیکنی هستند که در مرحله اول به میدان می‌روند. مومنی‌مقدم امیرحسین ساداتی را حذف و پوریا حسین‌خانزاده را به لیست بازیکنان اضافه کرده است. خانزاده در حال‌حاضر با تیم ملی بزرگسالان در آمریکا حضور دارد. قرار است او از مرحله دوم به تیم جوانان اضافه شود.

مسابقات قهرمانی جهان بحرین از 16 تیر آغاز می‌شود و تا 25 تیر ادامه دارد. تیم ایران در مرحله اول با تیم‌های تایلند، بحرین و تونس هم‌گروه است و اولین بازی تیم ساعت 17:30 روز جمعه مقابل تایلند برگزار می‌شود. ایران در جلسه ثبت‌نام 3رنگ سفید، قرمز و سرمه‌ای را برای پیراهن معرفی کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز