خبرگزاری کار ایران

پیروزی تیم ملی زیر 16 سال پسر ایران در نخستین دیدار تدارکاتی آنکارا

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۲۶۲۲

تیم ملی والیبال زیر 16 سال پسر ایران در نخستین دیدار تدارکاتی خود در آنکارا موفق به شکست تیم ملی زیر 17 سال ترکیه شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 16 سال پسر آسیا از 31 تیر تا هفتم مردادماه در ازبکستان برگزار می‌شود.

تیم ملی والیبال زیر 16 سال ایران که در ادامه ششمین اردوی آماده‌سازی خود از روز دوشنبه پنجم تیرماه راهی آنکارا شد، امروز (چهارشنبه هفتم تیر) در نخستین دیدار تدارکاتی و دوستانه به مصاف تیم زیر 17 سال ترکیه رفت.

شاگردان آرش صادقیانی در این مسابقه که با توافق سرمربیان دو تیم در پنج ست پیگیری شد، چهار بر یک حریف خود را شکست دادند.

امیررضا مشهدبان، مصطفی صداقت، طاها محسنی، آرمین آسیایی، محمدرئوف خوشحال، امیرعلی فرح‌پور و مسعود ایمری (لیبرو) ترکیب شروع کننده تیم ایران در این مسابقه بودند.

امیرحسین نقوی، میثم یموتی، مصطفی صداقت، کامیاب عبداللهی، امیرمحمد حسن‌زاده، شنتیا بهنژاد، محمدمهدی حسینی و علیرضا پاشایی دیگر بازیکنان اعزام تیم ملی والیبال زیر 16 سال پسر ایران به آنکارا هستند.

ملی‌پوشان ایران روزهای پنج‌شنبه و جمعه هشتم و نهم تیرماه نیز در دو دیدار تدارکاتی دیگر به مصاف این تیم می‌روند و روز شنبه دهم تیرماه نیز به کشور بازخواهند گشت.

علیرضا استعدادی به عنوان سرپرست، آرش صادقیانی (سرمربی)، وحید صادقی و وحید خورشیدی (مربیان)، مانی میراب زاده (فیزیوتراپ)، امیر صمیمی (آنالیزور) و حسین وزیری (مشاور استعدادیابی) اعضای کادر فنی تیم ملی زیر 16 سال ایران در اردوی برون مرزی آنکارا هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز