خبرگزاری کار ایران

آخرین تمرین جوانان ملی‌پوش در تهران/ شاگردان مومنی‌مقدم با انگیزه فراوان حاضر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۲۶۲۳

تیم ملی والیبال جوانان ایران آخرین تمرین توپی خود را قبل از اعزام به اردوی برون مرزی بلغارستان با حضور اصحاب رسانه برگزار کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال مردان زیر 21 سال ایران عصر امروز (چهارشنبه هفتم تیر) آخرین جلسه تمرین توپی خود را در تهران برگزار کرد که در این تمرین میزبان نمایندگان رسانه‌های خبری هم بود.

تیم ملی جوانان که قرار است روزهای آینده در مسابقات قهرمانی جهان در بحرین شرکت کند، در این تمرین، ابتدا تمرینات کششی انجام داد و بعد از تمرین دریافت و سرویس بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند و بازی تمرینی انجام دادند.

شاگردان مومنی‌مقدم در این تمرین انگیزه فراوان برای آموختن و همچنین اثبات توانایی خود داشتند که از نکات بارز این تمرین 150 دقیقه‌ای بود.

ملی‌پوشان فردا صبح تمرین وزنه خواهند داشت و بامداد جمعه تهران به مقصد بلغارستان ترک می‌کنند. جوانان ایران یک اردوی تدارکاتی در این کشور برگزار و در تورنمنت چهار جانبه این کشور شرکت می‌کنند و سپس برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان راهی بحرین می‌شوند.

مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان از 16تیر در بحرین آغاز می‌شود و تیم ایران در مرحله گروهی مسابقات با تیم‌های میزبان، تونس و تایلند هم‌گروه است. اولین بازی ایران روز جمعه 16 تیر مقابل تایلند برگزار می‌شود.

عرشیا به‌نژاد، پندار مومنی‌مقدم، فرید حق‌شناس، امیرمحمد گلزاده، مبین نصری، پوریا حسین‌پور، یونس جوان، امیرحسین ساداتی، علی حق‌پرست، یوسف کاظمی، عرفان نوروزی، شایان سپهری‌فرد، مهدی بیاتی و سجاد جلوداریان بازیکنان حاضر در اردو بودند.

محمدحسین حسینی‌فرد (سرپرست)، غلامرضا مومنی‌مقدم (سرمربی)، مهران زارع، محمد منصوری و امین شاکری (مربیان)، پویا عزیزی (کمک مربی)، عرفان مداح (فیزیوتراپ)، سائد جدیدالاسلام (آنالیزور)، مهدی حسن‌زاده (بدنساز)، حسین غلامزاده (ماساژور) و پیمان اکبری (مدیر فنی) کادر فنی تیم ملی والیبال جوانان را تشکیل می‌دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز