خبرگزاری کار ایران

دعوت 15 بازیکن به اردوی نهایی تیم ملی زیر 16 سال پسر

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۳۸۸۹

سرمربی تیم ملی والیبال زیر 16 سال پسر ایران 15 بازیکن را به اردوی نهایی آماده‌سازی این تیم دعوت کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال زیر 16 سال پسر ایران خود را برای حضور شایسته در دو رویداد قهرمانی آسیای مرکزی و آسیا آماده می‌کند.

نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 16 سال آسیای مرکزی از 23 تا 28 تیرماه و اولین دوره رقابت‌های قهرمانی پسر آسیا نیز از 31 تیر تا هفتم مرداد به میزبانی ازبکستان و در شهر تاشکند برگزار می‌شود.

تیم ملی والیبال زیر 16 سال پسر ایران که به تازگی از اردوی برون مرزی ترکیه به کشور بازگشته است، هفتمین و آخرین مرحله تمرینات خود را از روز چهارشنبه 14 تیرماه در فدراسیون والیبال آغاز می‌کند که متصل به اعزام است.

آرش صادقیانی سرمربی تیم ملی زیر 16 سال پسر ایران 15 بازیکن را به این مرحله از تمرینات دعوت کرده است که دعوت شدگان باید خود را به علیرضا استعدادی سرپرست تیم معرفی کنند.

امیررضا مشهدبان، امیرعلی فرج‌پور، مسعود ایمری، محمدرئوف خوشحال، میثم یموتی، مصطفی صداقت، کامیاب عبداللهی، طاها محسنی، آرش قهرمانی، محمدمهدی برات‌زاده، شنتیا بهنژاد، محمدمهدی حسینی، آرمین آسیایی، علیرضا پاشایی اصل و امیرحسین نقوی بازیکنان دعوت شده به مرحله نهایی اردوی تیم ملی زیر 16 سال پسر ایران هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز