خبرگزاری کار ایران

لام: نویر و توماس مولر هنوز می توانند به آلمان کمک کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۶۵۳۳

کاپیتان سابق تیم ملی آلمان عقیده دارد دو بازیکن باتجربه این تیم نباید از تیم ملی کناره گیری کنند.

به گزارش ایلنا، فیلیپ لام، کاپیتان سابق تیم ملی آلمان معتقد است که مانوئل نویر و توماس مولر می‌توانند به تیم ملی آلمان بازگردند. این بازیکن ۳۹ ساله حدود یک سال قبل از بازی افتتاحیه یورو ۲۰۲۴ در مونیخ درباره دو بازیکن بایرن به خبرگزاری آلمان گفت: مانوئل نویر و توماس مولر دو ستاره تیم ملی آلمان هستند و نقش مهمی در تیم دارند. هر دو هنوز می‌توانند به تیم ملی آلمان کمک کنند.

نویر کاپیتان و دروازه‌بان ۳۷ ساله همانند توماس مولر ۳۳ ساله آخرین بار در جام جهانی قطر مورد استفاده قرار گرفتند. هر دو به همراه لام در سال ۲۰۱۴ قهرمان جهان شدند و دوست دارند در یورو ۲۰۲۴ که به میزبانی آلمان برگزار می‌شود حضور داشته باشند.

نویر  با ۱۱۷ بازی ملی در حین تعطیلات پس از جام جهانی در یک حادثه اسکی دچار شکستگی پا شد و کل فصل را از دست داد و باعث شد تا بایرن یان سومر را از گلادباخ بخرد. فیلیپ لام درباره دروازه‌بان آلمان گفت: مانوئل به تازگی از یک دوره مصدومیت طولانی بازگشته است اما من کاملاً متقاعد هستم که او دوباره قدرت قبلی خود را پیدا خواهد کرد. من او را می‌شناسم و می‌دانم نویر به اوج باز خواهد گشت.

هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی، قبل از بازی‌های دوستانه آتی مقابل اوکراین، لهستان و کلمبیا نیز با فیلیپ لام هم عقیده است و معتقد است که نویر به سطح قبلی خود باز خواهد گشت. این دروازه‌بان بیش از یک دهه است که درون دروازه آلمان حضور دارد.

تمجید لام از توماس مولر

توماس مولر نیز در مجموع ۱۲۱ بازی ملی و ۴۴ گل در کارنامه خود دارد و قصد ندارد از تیم ملی کشورش کناره‌گیری کند. با این حال، در ابتدای سال فلیک اعلام کرد که می‌خواهد بدون بازیکن باتجربه مونیخی‌ها برای بازی‌های دوستانه پیش رو تیمش را به میدان بفرستد. لام با تمجید از توماس مولر گفت: توماس چیزی دارد که خیلی از بازیکنان ندارند. او بازیکنی استثنایی است و موقعیت‌ها را در یک سوم آخر زمین به خوبی تشخیص می‌دهد.

فلیک با نویر و مولر در سال ۲۰۲۰ سه‌گانه را به دست آورد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز